zenék

2013. augusztus 29., csütörtök

14.) Az ördögi én ... :)

/ Itt az új rész remélem tetszik.... Ha tetszik ne félj kommentelni. Amúgy a suli miatt nem tudom, hogy hogy lesz rész mivel lehet, hogy csak egy órát netelhetek (nem biztos). De megpróbálok mindig hosszú részeket hozni. De ne fessük az ördögöt a falra...... Élvezzük míg tart a nyár és én ezt úgy használom ki, hogy hozom a blog részeket.És most vettem észre, hogy lassan átlépjük a 900 oldalmegtekintés O.O én ennek csak örülni tudok. Jó olvasást nektek.
Xoxo: Lola/

Hajnali 5-kor keltem az ébresztőmre. Gonosz vigyorral ültem föl az ágyamon. Gyors felöltöztem majd lementem a konyhába, hogy igyak egy pohár vizet. Ekkor döbbentem rá, hogy anya meg apa most dolgozni vannak. És a fiúk ugyebár 10 óra fele kelnek fel.... Vagyis mire felkelnek a ház ki fog ürülni. Mivel a kicsiket elviszik a haverjaikhoz Mike és Alex. Ők onnan tovább mennek elektronikai üzletbe ahol elég sok időt szoktak eltölteni. Christina elmegy, mivel Nickket elkíséri. Amy, Lisa, Dani és Katherine pedig itthon maradnak. Ma pedig Halloween fotózásunk lesz. Nem tudom miért de augusztusra tették. -.- Gyorsan felmentem és elővettem a kellékeket. Beledobtam egy hátizsákba majd elindultam a fiúk szobájához. Benyitottam és nyitva volt az ajtó. 
- Amatőrök! Ha valakit megviccelünk és tudjuk, hogy visszafog vágni akkor bezárjuk az ajtót...- suttogtam hangtalanul magam elé. Belopakodtam és becsuktam az ajtót hangtalanul.
- Na vágjunk bele!- mondtam ismét némán. Körül néztem ki hol alszik. Kellett egy kis idő mire megszokta a szemem a félhomályt de aztán belevágtam. Harryvel kezdtem. Odamentem hozzá és körül tettem mű kígyókkal. Amit meg kell vallani nagyon-nagyon élethűek. Megnéztem milyen mélyen alszik. Hát ellophatták volna mellette a házat akkor sem kel fel. Plusz olyan hangosan horkolt hogy majd megsüketültem. Így hát nem kellett félnem attól, hogy felébred miközben ráhúzom a kopasz sapkát. És igazam lett még csak meg sem fordult. Ránéztem és olyan lett mintha levágtam volna a haját. Csakhogy fokozzam az egészet a földre tettem egy hajvágót és mellé barna göndör tincseket szórtam. De persze ez is mű volt. Majd odaléptem Louishoz. Édesen aludta az igazak álmát. Megcsóváltam a fejem majd elővettem egy olyan műgalambot mint Kevin és vele szembe tettem. Aha olyan volt mint Kevin...... csak sokkal ijesztőbb. Elővettem egy kis galamb belsőséget. Igen igazit. És mellé szórtam. Aztán Odaléptem Zaynhez. Elővettem a sminkjeimet. És elkezdtem kidekorálni. Hát valami csodásra sikeredett xDxDxD Aztán meg kifestettem a körmét ilyenre:
Tudom gonosz vagyok, de hát lemosható... Mikor ezzel végeztem Niallhez léptem. Rajta és Zaynen gondolkodtam a legtöbbet..... Niallnek befújtam a haját rózsaszínre. Olyan hajfestő spray-vel aminek elég egy hajmosás és kijön.  Majd oda tettem neki egy levelet. Ezt írtam bele.
Kedves Niall!
A managment megelégelte, hogy ennyit eszel. Így hát itt van egy diéta amit be KELL tartanod. Ha mégsem......akkor nem lennék a helyedben. A diétát már átküldtem Lynne-nek.
Üdv: Paul

 És mellé tettem egy diéta tervet amit kinyomtattam. Majd jött Liam. Eléggé sablonos ugyan de körbetettem kanállal. Mindenhova tettem. Majd majdnem úgy mint Lounál tettem gyilkos teknőst vele szemben. De 3-at. Majd kimentem a minifürdőjükbe ahol rendbe szedték magukat reggelente. Egy csomó férfidezodort és mást is láttam. A csaphoz tettem egy kis korongot ami átszínezi a vizet vérpirosra. Majd kiállítottam egy lövőt ami automatikusan lő amint elszakadt a cérna amit kifeszítettem. Ezt Nicktől vettem kölcsön és úgy állítottam be, hogy a tükörre lőjön. Éppen indultam volna ki amikor eszembe jutott még valami. Harrynek is odatettem egy levelet mutatom mi állt benne.
Drága Harry cica!
Örömmel hallom, hogy te is itt jársz Sacramentoban. A mai napon pedig együtt fogunk fotózni. Mivel én a Cimorellivel fogok ma fotózkodni. Remélem majd találkozunk és majd újra összetudunk jönni. Hisz nem tudok nélküled élni azok a zöld szemeid.... ahw. És ahogy a bársonyos hangodon énekelsz miközben mosolyogsz. Ráadásul azok a göndör fürtjeid..... Na puszi majd ma beszélünk.                                                                                                           Puszi: Taylorkád <3<3<3

Amikor ezt írtam a szobámban. Ördögien felkacagtam. Mert tudtam mit fogok csinálni a hajával. Gyors odatettem az éjjeliszekrényéhez a levelet majd végignéztem a szobán.
- Remekmű!- mondtam némán. Majd fogtam a kamerákat amiket Alextől kértem kölcsön és mindenhova tettem, hogy jól lássam mi történik. Persze felvevő módban voltak vagyis ezek mind rögzültek. Leellenőriztem, hogy tényleg veszi-e majd kiosontam. Gyors elfutottam a szobámba és ördögien felkacagtam. Csak persze halkan. El neteztem az időt és úgy negyed tízkor lementem, hogy folytassam a tervem. Akinek el kellett mennie az már elment. Lent már Dani és Amy lent volt.
- Jó reggelt!- köszöntem.- Mit csináltok?- kérdeztem.
- Reggelit.- mondta Amy mosolyogva.
- És a fiúknak már megcsináltátok?- kérdeztem.
- Nem még nem...- rázta a fejét Dani.
- Oké akkor majd én megcsinálom.- mosolyodtam el ördögien.
- Rendben. Minket nem zavar.- kacsintott Amy. Igen a nővérem mindig tudja az ilyenről tartani a száját. Én neki álltam megcsinálni a "tökéletes" reggelit a srácoknak. Közben lejött Katherine és Lisa is. Őket is beavattam a tervembe. Persze azt nem mondtam el mit csináltam hajnali 5-kor.... Ő is benne voltak és még segítettek is. Harrynek olivabogyót tettünk. Liamnek spárgát. Niall kapott egy fél száraz kenyeret. Louis fonnyadt répát Zayn pedig odaégetett sült krumplit. Ja és tettünk egy-egy pohár vizet mindenkinek. Majd mint aki jól végezte dolgát elkezdtünk a lányokkal tv-zni. Közben megjött Christina és neki is elmondtuk a reggelit. Egyszer csak meghallottam, hogy sikítanak, majd 1 perc alatt mind az öten elkezdtek kórusban sikítani és üvölteni (ezeket felváltva).
- Lau mit csináltál?- néztek rám a lányok.
- Én? Semmit...- ráztam meg a fejem. A lányok egy amolyan "ahapersze" fejet vágtak.- Na jó egy kis csínytevés nem a világvége. De majd meglátjátok mert videóra van véve. Csak várjuk meg a végét.
- Az én húgom.-- mondta egyszerre Lisa, Amy, Katherine és Christina. A fiúk trappolását hallottuk. És közben ordításukat és sikongatásukat. Amikor leértek Liam leült átkulcsolta és előre-hátra dőlve azt hajtogatta, hogy ,,Kanalak kanalak mindenhol." Harry sírt és a (mű) fürtjeit ölelte. Zayn egy a körmét nézegette a bal karján mert a jobban a kis nyíl vesszőt tartotta. Niall a haját fogva sírt a diétás papírt szorongatva. Louis pedig riadtan nézett mindenhova. Amikor ezt  bagázst láttuk elröhögtük magunkat.
- Ti meg mit röhögtök?- kérdezte Louis.
- Na jó én ezt nem bírom tovább Lauren mégis mit műveltél ezekkel a szerencsétlenekkel?- kérdezte meg röhögve Christina. Erre z összes fiúk felállt és felém nézett gyilkos tekintettel. Én ördögi mosolyt villantottam rájuk majd hallattam egy ördögi kacajt.
- Mindjárt mutatom.- indultam el és próbáltam elkerülni a fiúkat.- Ti meg addig.- álltam meg a lépcsőn.- Töröljétek le a krokodil könnyeket.- mutattam úgy az ujjammal mintha lefolyna egy könnycsepp az arcomon. Majd röhögve elfutottam. A fiúk szobájának ajtaját kicsapva rohantam leszedni a kamerákat. Persze előtte kikapcsoltam. Majd elfutottam a laptopomért és lementem a többiekhez. Ott leültem egy fotelba. Mert a fiúk elfoglalták az egyik kanapét. A lányok a másikat. És gyorsan összevágtam őket. Majd rátettem a pendrivémre és csatlakoztattam a tv-hez. Mi végigröhögtük az egészet a lányokkal. 
- Te!!!- mondták egyszerre a fiúk miután vége lett.
- Igen?- mosolyogtam rájuk.
- Véged!- mondták.
- A-A-A nem. Visszakaptátok a tegnapit. Mondtam, hogy megkeserülitek és íme.- mondtam elégedetten.
- De honnan tudtad, hogy mitől félünk?- kérdezte Harry. Nem tudtam, hogy lehetnek ilyen hülyék, hogy nem találják ki ezért meg kopogtattam a laptopom fedelét.
- Télleg!- fogta a fejét Niall.
- És akkor most mi lesz a hajammal. Ez nem nő újra.- fogta a fürtöket. Ezen úgy elkezdtem röhögni, hogy az egész társaság hülyének nézett.
- Mégis mit röhögsz ez így van. Az ő kis fürtjeit imádni lehetett.- mondta Louis.
- Ti tényleg ennyire szemétnek néztek?- kérdeztem majd felálltam.
- Igen?- kérdezett vissza Niall.
- Költői kérdésnek szántam.- néztem rá. Majd odasétáltam Harryhez.- Tedd már le azokat a paróka cafatokat!- mondtam majd lehúztam róla a kopasz sapkát.
- A fürtjeim!- mondta boldogan Harry és a fejéhez kapott.- Várjunk és a levél amit Taylortól kaptam.- nézett rám.
- Milyen levél?- játszottam meg úgy mintha semmiről se tudnék. És bevette.....de naív.
- Nem te írtad?- kérdezte Harry.
- Én csak Niallnek írtam levelet.- mondtam értetlenül. Harry elsikította magát. - Na menjetek enni!- mondtam. Mikor kiértek Niall elsikította magát.
- Ez miez?- kérdezte. Mind elmosolyodtunk ördögien. 
- A reggelitek!- vágtuk rá egyszerre. És Lisa eleresztett egy ördögi kacajt.
- De mivel anya nincs itthon hogy kaját csináljon. Nekünk meg rohannunk kell táncpróbára aztán pedig fotózásra. Ahová nektek is jönni kell nektek is, ezért gyerünk megenni!- mondta Lisa. A fiúk undorodva de megették. Kaja után még kimostuk Niall hajából a rózsaszínt és Zaynről is lemostuk a sminket meg a körömlakkot. Majd elindultunk a táncpróbára. Jól telt a hangulat és a fiúk végig hülyéskedték az egészet.
De a koreográfusoknak csak sikerült velünk kezdeni valamit. Elsőnek a fiúk kezdték. Eltáncolták azt amit kellett nekik. Hát igazából nekik nem kellett táncolni olyan sokat mert rögtönözni szoktak. De nekünk annál többet. A végére kicsit ki is buktunk.
- Nektek miért kell ennyit táncolni?- kérdezte Louis.
- Azért BooBear. Mert mi lánybanda vagyunk. És a lánybandáknak több mindent kell tudniuk mint a fiúknak.- mondta Dani. Erre mind elröhögtük magunkat.
- És mégis mit?- kérdezte Niall.
- Például...- kezdtem.
- Táncolni.- Amy.
- Énekelni.- Dani.
- Kedvesnek lenni.- Katherine.
- Ugyanakkor bohókásnak, viccesnek is kell lenni.- Lisa.
- És ne feledjük azt se, hogy csinosnak lenni.- mondta Christina.
- Ja és mindig jó formában lenni.- fejeztem be.
- Jó és mi nekünk is kell tenni azért, hogy helyesek legyünk.- mondta Harry.
- Ugyan kérlek. Titeket a lányok mindig ugyanúgy szeretnek majd hisz szerintük ti mindenhogy helyesek vagytok.- mondta Katherine.
- Igaz Dani?- kérdezte meg Christina Danit.
- Igen én is így voltam és vagyok a BTR-el.- mondta Dani.
- De egy lány sztárnál mindent megnéznek nem lehetsz kövér, mindig kell rajtad sminknek lenni mert ne'agy isten ha nincs rajtad csak azért mert elmentél a boltba és elfelejtettél feltenni akkor már az egész világ azon csámcsog, hogy mennyire igénytelen vagy.- mondta Christine és ezzel be is fejeződött a beszélgetés. Mind visszaöltöztünk rendes cuccba és kimentünk az utcára. Míg vártuk, hogy jöjjön a kocsi elugrottunk a kajáldába és elvitelre rendeltünk. Amíg ettünk és vártunk Liam lefotózott minket.
Meg jött a kocsi. Beszálltunk és indultunk fotózni. A halloween volt egy sima ahol ez lett a kedvenc fotóm:
Majd jött a Halloween fotósorozat. Állítólag azért mert így lesz idejük előhívatni és megcsinálni a fotósorozatot időben. Leültünk a sminkesek elé akik valami szuperre csinálták a sminkünket. Mutatom, hogy néztünk ki.
                                      ( Bocsi a fotó minőségéért de saját szerkesztésű.- szerk.)Mikor a fiúk meglátták nagyon megijedtek. Louis hátra is esett a székében. A kezemet nyújtottam segítségül. Belekapaszkodott így felhúztam. 
- No de most ti jöttök!- mosolyogtunk.
- Mi erről nem volt szó.- mondta Liam.
- De csak elfelejtettünk szólni.- mondta Amy.- Na gyerünk nyomás.- Negyed óra volt mire a fiúk is végeztek a sminkesnél. Ők vámpírok lettek:
Meg kell mondjam nem volt rossz ötlet ez a fotózás. Harry idegesen nézett ide-oda. Odamentem hozzá.
- Mi az kit keresel?- kérdeztem úgy mintha nem tudnám. De magamba már régen röhögtem.
- Taylort.- mondta. Elhátráltam tőle 3 nagy lépést.
- Oké akkor most már elmondhatom.....- sóhajtottam.- Hogy az is csak szívatás volt.- mondtam ki és elröhögtem magam. 
- Te kis ördögfajzat!- csinált úgy mintha meg akarna harapni a vámpírfogival.
- Bocsi! De amúgy nincs semmi tápláló bennem. Tudod én már rohadt vagyok.- mondtam majd elfutottam.
 Beálltunk fotózni. A menetrend ilyen volt a fiúk külön majd aztán mi is. Majd együtt. Ez gyorsan le is zajlott volna. VOLNA. Ha nem kezdünk el hülyéskedni. Mivel olyanok voltunk mint a 6 évesek farsangkor. De a végére kész lett. Amúgy meg kell mondjam szerintem Louis nézett ki a legjobban vámpírként. A legjobb, hogy nem mostuk le a sminket és így mentünk ki az utcára. A rajongók közel jöttek hozzánk. A fiúk a rajongói fotókon azt csinálták mintha meg akarnák a rajongókat harapni a nyakuknál. Miután sikerült elmennünk a kocsihoz. Gyorsan hazamentünk. Otthon mindenki egész nap viselte ezt a sminket. És horror estet tartottunk. Az árvát néztük meg. Eléggé ijesztő volt. Plusz nem is horror volt hanem thriller ami ijesztőbb. A film végén a fiúk Danire néztek.
- Biztos, hogy Dani nem olyan mint Eszter?- kérdezte Zayn.
- Biztos! Ő ízig vérig Cimorelli.- öleltem át a húgom. Vacsorára sajtos makaróni volt. Louis nagyon örült neki. Összeszedtem vacsi után a kellékeimet a fiúk szobájából míg nem voltak ott................. Az este még mindenki ijesztgetett mindenkit. Ezért én alvásnál inkább bezártam az ajtómat. Egészen éjfélig neteztem. És láttam, hogy Lisa megváltoztatta a facebook profképét. Erre:
És mellé azt írta Zombi Lisa...... Én lecsuktam a laptopom fedelét és miután megfürödtem el is aludtam a pihe-puha ágyikómba................

2 megjegyzés:

  1. Imádom!!!amilyen gyorsan csak lehet kövit! :D

    VálaszTörlés
  2. kérésed számomra parancs :D és köszi a dicséretet :)

    VálaszTörlés