zenék

2013. augusztus 9., péntek

10.) Horvátország!!! :D:D:D

/ Na megérkeztem a nyaralásból és hoztam az új részt. Sajnálattal veszem észre, hogy mostanság már egy kommentelőt se látok. Ez elszomorít. Remélem ez nem azért van mert rosszul írok. De remélem, most már fogtok írni. Ha már én is visszatértem. :D:D:D De mivel most utaznak Horvátországba ezért képözön lesz a mostani részben. Plussz extra hosszúra tervezem. És holnap márfent lesz legalábbis megírom a folytatást mert kicsit megcsúsztam:)/

Reggel 10-kor keltem. ,,A francba!" gondoltam magamba. Gyors felkeltem és magamra kaptam valamilyen ruhát.
A hajamat is gyors bevasaltam. Mikor kimentem már minden a feje tetején állt. Mindenki ide-oda rohangált. Igaz a kicsik azok csak viccből. Én szépen lassan lesétáltam a konyhába. Közbe kikerültem Amyt és elkaptam Nicket esés közben. A konyhába felültem a konyhapultra miközben ittam egy pohár tejeskávét és megettem a szendvicsemet amit csináltam.
- Lauren ugye tisztában vagy azzal, hogy ma megyünk Horvátországba?- rázott fel a bambulásból Christine.
- Teljesen.- bólogattam.
- És nem akarsz összepakolni?- kérdezte cinikusan.
- De. De minek rohanjak? Hisz 6-kor indul a repülő.- válaszoltam diplomatikusan. A nővérem épp válaszolni akart amikor egy hatalmas dübbenést majd valaminek az eltört hangját hallottuk. Aztán rá egy percre sírást. Egyszerre kezdtünk el rohanni a zaj központja felé ami nem más volt mint a fürdőszoba. Mikor megláttuk, hogy Joey ül a földön és sír. A keze pedig véres, mellette pedig a tükördarabjai. Gyors odarohantam Joeyhoz és felkaptam.
- Hozok kötszert!- futott el Christine. Hála istennek én papucsban voltam, de Joey mezítláb. Kivittem a szilánkok közül. És letettem magam elé.
- Joey mi történt?- kérdeztem az öcsémet.
- Hát... mi csak játszottunk.....-szipogta.- és Nick... véletlen nekilökött a....a tükörnek és az leesett....- fejezte be. Átnéztem, hogy van-e valahol szilánk de szerencsére nem volt. De a keze tele volt apróbb vágásokkal amik véreztek. Megérkezett Christine a kötszerrel. Bekötöttük Joey kezét. Persze a többiek már ott voltak. Kivéve anya és apa.
- Tényleg apuék hol vannak?- néztem körbe.
- Elmentek bevásárolni.- szólt Dani. Amy odament Joeyhoz.
- Nézd csak mit találtam....- vett elő egy nyalókát. És odaadta Joeynak. Persze erre Joeynak eltűnt a könny a szemébe és boldogan elrohant. Amy adott még a másik kettőnek is.
- Én is kaphatok?- kezdett el gyerekeskedni Louis. Amy röhögve dobott neki egyet majd a többi fiúnak is. Az incidens után elmentem pakolni. De én nem ilyen hatalmas nagy rohanással. Két hétre megyünk nem olyan nagy ügy....
Előkészítettem a ruhákat. Biztonság kedvéért hosszú nadrág és pulóvert is tettem el. Eltettem a hajvasalóm, a fogkefém, a hajkefém, a tusfürdőm. Eltettem a fürdőruháimat (2 van). Tettem el pár társasjátékot és a telefonom töltőjét. Tettem el legyezőt... meg ilyen kis apróságokat. Két bőröndbe pakoltam bele mindent.
A telefonomat és a fényképezőgépemet töltőre tettem és a gépről levettem a képeket. Egy kisebb táskámba - ami majd a repülőn is nálam lesz - beletettem a laptopom, zacskót ( a biztonság kedvéért), gyógyszereket, egy üveg vizet majd úgy döntöttem amíg a feltöltődnek a gépek lemegyek egy kicsit. Mikor lementem még mindig állt a bál. A kicsiik a kanapén ültek és látványosan unatkoztak.
- Hát ti?- kérdeztem őket.
- Katherine azt mondta, hogy üljünk le mert mindig láb alatt voltunk.- mondtam Christian.
- Én unatkozom.- szenvedett Nick.
- Akkor gyertek játszani.- hívtam őket. Kimentünk az udvarra. Elkezdtünk focizni, majd csak simán labdázni. Fél óra telhetett el így amikor a kicsik kifáradtak és bementek. Én kint maradtam és a fűben ültem a gondolataimmal amikor egyszer csak odajött hozzám Lucky. a kutyusunk.
- Na mi az? Veled se foglalkoznak?- kérdeztem a kutyától. Felvettem az ölembe és elkezdtem simogatni. De a kutya túl volt pörögve így kimászott az ölemből és a füvön hempergett. Jót nevettem neki. Odahozott egy labdát. Fogtam és eldobtam neki. Mivel okos kutya utána rohant és bukdácsolva de visszahozta. Eléggé kölyök még ezért hamar kifáradt. Az ölembe bújt és már csak a cuki kutyaszuszogását hallottam. Elkezdtem simogatni....és elmélyedtem a gondolataimban.
Dani így talált rám.
- Lauren! Hahó föld hívja Laurent!- legyezett az arcom előtt Dani.
- Itt vagyok!- ráztam meg a fejem.
- Te egyáltalán bepakoltál?- kérdezte Dani.
- Persze! De nem kell mindig összevissza rohangálni csak azért mert pakolok.- mondtam.
- Hát rendben de gyere ebédelni anya üzeni!- mondta Dani. Szép lassan felálltam a karomban tartva elvittem Luckyt a házához és betettem. Miután letettem mocorgott egy kicsit. De aztán édesen aludt tovább. Míg ezt csináltam Dani ott várt engem az ajtóban. Vele együtt bementem.
- Sziasztok!- köszöntem.
- Szia! Hát te meg hol voltál egész délelőtt?- kérdezte Harry.
- Pakoltam majd játszottam a kicsikkel az udvaron aztán pedig Luckyval.- mondtam.
- Ahha.- vont vállat Harry majd tovább ette a bolognaiát. Én is leültem majd nagyon gyorsan megettem. Még a többieknél is gyorsabban.
- Köszönöm szépen!- álltam fel az asztaltól mire a többiek kikerekedett szemmel néztek rám. Én ezzel mit sem törődve felmentem a szobámba. Levettem a töltőkről a cuccaimat. Majd a töltőket a bőröndbe, a gépeket pedig a táskámba vágtam be. De aztán eszembe jutott, hogy a laptop táskát nem tettem el így azt is bepasszíroztam a bőröndömbe.
* 17 órakor: *
- Gyerekek, kapkodjátok magatokat!- ordította apa. Én gyorsan felkaptam a válltáskámat és elindultam a bőröndjeimmel. Mindenki elég hamar leért.
- Lányok!- állt meg hirtelen Lisa.
- Mi van?- kérdeztük kórusban.
- Kell egy fotó a facebook oldalunkra.- mondta majd odaadta apunak a gépet.
Beültünk a kisbuszba és elindultunk. Lisa fotózó lázban égett így a kocsiban is meg lettem örökölve.
- Lisa nem volt már elég?- kérdezte Niall. Igen a fiúkat is megörökítette párszor.- Már megvakultam a vakutól.- Előre néztem és láttam, hogy Niall Lisa mellett ül. Magamban nagyon jót mosolyogtam. Én Danivel és Amyvel ültem leghátul. Előttünk Harry, Louis, és Zayn. Azok előtt pedig Niall Lisa és Liam. És azok előtt pedig Katherine és Christine. Legelől meg ugyebár anyu és apa.
- Gyerekek ne bomoljatok!- szólt hátra anya.
- Anya mi nem bomolunk! Csak a fiúk nem szokták meg Lisa fotózási mániáját.- magyarázta meg Dani.
- Istenem a paparazzók nem csinálnak rólunk ennyi fotót.- jelentette ki Liam. Ezen mi lányok elröhögtük magunkat.
- Majd rájöttök!- mondtuk nekik egyszerre.Odaértünk a repülőtérre. Betettük a csomagokat és felszálltunk a magánrepülőnkre. (Wow! Ez így kimondva....) Elbúcsúztunk persze. Bekötöttük magunkat, de az ablakon keresztül még mindig integettünk.
- Jó összetartó családban éltek.- jegyezte meg Louis.
- Hát 11-en vagyunk testvérek.- mondta Katherine. Elértük a megfelelő magasságot és kikötöttük magunkat. Én is  fotóztam, de csak egyet.
A repülőutat végig hülyéskedtünk. De persze volt egy nyugisabb idő amikor mindenki elfoglalta magát. Christine Nick-kel- a barátjával - beszélgetett skype-on. Én zenét hallgattam és közbe Ellivel és Angela-val cseteltem. Körbenéztem. Dani és Amy halkan beszélgetett és néha felnevettek. Katherin mellettem ült és zenét hallgatott. A fiúk aludtak, Lisa pedig alvó fiúkat meg persze minket is lefotózott.
Egy idő után a lányok elköszöntek tőlem mert náluk éjjel volt. Ahogy láttam Christina is búcsúzkodik. Odaültem hozzá beszélgetni.
- Szia!- ültem le mellé.
- Szia Lau!- köszönt vissza.- Szerinted milyen lesz a szállásunk?
- Nem tudom. De ahogy anyuékat ismerem KIRÁLY lesz.- mondtam teljes meggyőződéssel. Még elbeszélgettünk egy kicsit de aztán mivel a nővérem fáradt volt ő is elaludt. Körbenéztem és már mindenki aludt.
- Hánykor kelhettek fel ezek?- gondolkodtam hangosan. Majd gondoltam egyet és odamentem Lisa-hoz elvettem az öléből a fényképezőt. Kikapcsoltam a vakut és mindenki egyenként és csoportosan illetve kisebb csoportokban is lefotóztam. Majd mint aki jól végezte dogát visszatettem a gépet Lisa-hoz. Nem tudtam aludni. Olyan izgatott voltam. 3-4- szer elbóbiskoltam 5 percre de össz-vissz ennyit pihentem. Egyszer csak elkezdett Dani ébredezni. Kinyitotta a szemét.
- Ott vagyunk már?- kérdezte majd elásította magát. Megráztam a fejem.
- Nem, még nem.
- És te ki is aludtad magad?- kérdezte. Elkezdtem számolgatni.
- Négyszer 5 percet aludtam elvétve.- mondtam.
- Wow! És te még nem is tűnsz álmosnak.- kerekedett el a szeme. Azt az arcot látni nagyon vicces volt így elkezdtem halkan kuncogni. Pár óra múlva minden lány felkelt. És mivel a mi időnk szerinte reggel fél tíz volt ezért megvicceltük egy kicsit a fiúkat. Igazából csak felkeltettük őket. Elővettük a hangfalakat. Nem tudom miért de Katherine-nél volt. Bedugtuk a laptopomba max hangerőre tettük mindenhol és elindítottuk ezt:
- Mi az mi van?-ilyeneket ordítottak a fiúk és úgy felugrottak, hogy elestek pont egymásra. Mi ezen dőltünk a nevetéstől.
- Látom valakik nagyon frissek!- nézett ránk szúrós szemmel Harry. 
- Hát nem szólhattok egy szót sem mert magatok miatt keltetek fel.- szólt kuncogva Amy. Odajöttek a géphez.
- Ezt a videót te csináltad?- fordult Zayn Danihez. Dani büszkén bólogatott. Ezután zenére elkezdtünk römizni.
Majd egy csomó hülyeséget csináltunk. Aztán meg ersze ettünk és ittunk.
- Kapcsolják be az öveket!- hallottuk a pilóta hangját. Egy hang nélkül odaröppentünk (xD) a helyünkre és bekapcsoltuk az övüket. Landoltunk majd gyors összepakolás után kiszálltunk. Érte mentünk a csomagjainknak majd elindultunk.
Egy kisbusz várt minket egy nagyon helyes sofőrrel. Jól van na én is lány vagyok és álmodozni szabad <3<3<3 Beszálltunk majd elindultunk a szállásra nagyon messzire mentünk majd egyszer csak azt vettem észre, hogy nincs az út körül csak víz. Kiszálltunk és a sofőr megadta a számát, hogyha be akarunk menni a városba akkor hívjuk fel. Körbenéztünk, pár csoda házikó várt ránk.
Az egyikre rá volt írva, hogy One Direction, a másikra Christine, Katherine és Amy. A miénkre pedig, hogy Danielle, Lisa és Lauren. Bementünk és fantasztikus volt. Örömünkben mindent eldobtunk és ugrálva sikítoztunk a lányokkal. Ahogy halottam a másik lányházból is ilyen hang jött. Kezdetét vette a szobastoppolás. Majd a kipakolás Ezzel gyorsan meglettünk aztán kimentünk az erkélyre. Természetesen Lisa itt is fotózott.
Mikor kimentünk a "mini stégre" láttuk, hogy a fiúk már a vízbe lökdösik egymást. Mi is gyorsan átöltöztünk fürdőruhába majd indultunk. Amyék házánál mindenki találkozott. A fiúk kézen álltak (elég sekély volt ahhoz a víz). Christine ezt kihívásnak vette így szaltózott egyet.
- Wow!- döbbentek le  fiúk. Eléggé akrobatikusak voltunk úgyhogy még párszor wáóztak. Elkezdett sötétedni (más időzóna). Így gyorsan bementünk. Bedugtuk a szúnyogriasztókat és gyorsan elaludtunk.........
*Másnap:*
Reggel eldöntöttük, hogy bemegyünk a városba. Christina fel is hívta Ivan-t (a sofőrt). Így bementünk. Bevásároltunk. Mivel elég hűvös volt ezért majdnem mindenki hosszúnadrág, pulcsi szerelésben volt. Igen este jött egy kisebb hidegfront de az időjárás szerint csak pár napra. Útközben voltunk egy parknál is ahol Lisa lefotózott az enyémmel is de a sajátjával is.
Miközben sétáltunk odaértünk egy játszótérhez is. Lisa elkezdett hintázni. Niall hirtelen elvette Amytől Lisa gépét (ő vigyázott rá) és elkezdte fotózni.
- Hogy rólad is legyen fotó.- mondván.
Mivel az egész napot végig sétáltuk és vásároltuk nagyon fáradtak voltunk este. Még beszéltünk anyuékkal videó cseten de ennyi is volt. Ja meg még csináltunk egy webkamerás képet is:
De aztán mindenki aludt..................................................................................................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése