zenék

2013. augusztus 15., csütörtök

12.) Buli és hazaérkezés.....

/ Sziasztok köszönöm a kommentet....... arra gondoltam, hogy felteszem egy blogmegosztó facebook oldalra, hogy többen is olvashassák. Tényleg és ha olvassátok akkor mondjátok meg lécci, hogy hol és hogy találtatok a blogomra. Amúgy itt az új rész. Mostanában kb. olyan hosszú részeket hozok mint a Horvátországos mert nem tagadom kicsit megcsúsztam a történetben....sajnálom de remélem a hosszú részek kárpótolnak.... :)/

" Lauren szemszöge: "
Reggel korán keltem, mivel ugyebár hamar lefeküdtem aludni. Mikor kimentem a nappaliba Danivel találtam magam szemben.
- Jó reggelt!- köszönt mosolyogva.
- Neked is.- ültem le mellé a kanapéra.- Mindenki alszik?- kérdeztem.
- Ahha az egész bagázs. Szerintem tegnap túl sokáig tartott az a játék.- válaszolt.
- Hát igen...Mit gondolsz mit csinálhattak?- néztem a húgomra.
- Nem tudom de most olvastam egy kicsit utána a fiúknak... és inkább nem gondolnék bele a játékba.- borzongott meg.
- Na miért?- ültem közelebb hozzá és a laptopjához.
- Hát eléggé, hogy is mondjam....- húzta el.
- Gyerünk már nem fognak egész nap aludni!- kértem meg.
- Oké. A fiúk nagyon .... perverzek.- mondta ki. És megmutatta a fotókat. Meg cikkeket.
- Figyu én is mutatok valamit a fiúkkal kapcsolatban.- vettem át a laptopot, gyors megkerestem azt a cikket. Majd Dani felé mutattam a laptopot.
- Aha ezt már én is olvastam. Hidd el én is nagyot néztem...- mondta. Beszélgettünk még elég sokáig addig Dani felment twitterre. Egyszer csak megszólalt.
- Nincs kedved twitcamezni?- vetette fel az ötletet. Persze beleegyeztem. Egy csomó nézőnk lett hirtelen. Kérdezgettek minket meg dicsértek. Mi persze minden rajongói kérdésre válaszoltunk. Hülyéskedtünk is. Már vagy két órája beszélgettünk a rajongókkal. Mikor Lisa kijött. Elköszöntünk a rajongóktól majd kikapcsoltuk a laptopot.
- Hát ti?- ásított Lisa.
- Már egy ideje fent vagyunk......- álltam fel. Majd mind hárman kimentünk a konyhába. Reggelire csináltunk palacsintát... :D:D:D Miután meg reggeliztünk úgy döntöttünk UNO partyt tartunk hárman.
Fél tizenkettő volt és már nagyban játszottunk amikor kopogtak.
- GYERE BE!!!- ordítottuk egyszerre. Belépett Amy.
- Szia Amy!- köszöntem.
- Sziasztok! Azt hittük még mindig alszotok.- mosolygott Amy.
- És akkor miért jöttél?- kérdezte Lisa.
- Azért mert engem küldtek azért, hogy felébresszelek titeket.- végre leült mellénk.
- Hát én és Lauren már hamarabb fent voltunk mint ti.- szólt Dani.
- Oké. Értem. Na szóval, azért kellett volna titeket felébresztenem, mert a fiúknak az az ötlete támadt, hogy elmehetnénk az este bulizni.- mondta el a fiúk ötletét Amy.
- Én benne vagyok de Laut meg Danit nem fogják beengedni a szórakozóhelyekre. Úgyhogy... nem tudom.- vonta meg a vállát Lisa. Nekem őszintén nem volt ellenemre, hogy elmenjenek.
- Oké akkor behívom a többieket. És akkor megbeszéljük...- állt fel Amy majd balettos kecsességgel kiment. Hallottuk az ajtócsapódást, de tovább játszottunk. 5 percet sem kellett várnunk és újból nyílt az ajtó. Felnéztünk és mindenki jött befele. Majd újból ajtócsapódás. Mindenki elhelyezkedett.
- Na akkor Lisa jönnél este bulizni?- kérdezte Niall.
- Én már Amynek is mondtam, hogy szívesen mennék de nem tudom, hogy mi legyen Laurennel és Danivel.- tette le a kártyákat Lisa.
- Télleg!- kiáltott fel Louis.- Erre nem is gondoltunk.- húzta el a száját. És elkezdődött a hangzavar mindenki mást mondott, hogy hogyan oldják meg. Katherine még azt is felvetette, hogy ne menjenek. Érdekes módon az senkinek nem jutott eszébe, hogy egyedül is itt maradhatnánk esetleg elmennénk valahova egyedül. A vicc az egészben, hogy úgy beszélgettek mintha mi ott se lennénk. Danivel egymásra néztünk.
- E-LÉG!- ordítottuk egyszerre. Erre mindenki ránk nézett. Mintha csak most vették volna észre, hogy ott vagyunk.
- Észrevettétek már, hogy 1.) itt vagyunk 2.) nem vagyunk óvodások.- törte meg a csöndet Danielle.
- Igen nem vagyunk ovisok tudunk magunkra vigyázni. Itt lehet minket hagyni pár órára.- folytattam.
- Dehát...- kezdte el Christina.
- Nincs semmi de!!!- jelentettük ki Danivel.- Menjetek el nyugodtan bulizni. Mi is elleszünk nem kell minket agyon félteni.- szemforgatással fejeztem be a mondatomat.
- Rendben akkor ma este 8-kor indulunk szórakozni.- mosolygott Zayn. Mind beleegyeztek. Elmentünk egy puccos étterembe ebédelni. Majd az egész napot végig a tengerben töltöttük illetve a tengerparton lett is pár fotó.


Úgy döntöttünk, hogy vacsorázni a parton fogunk. Igen piknikeztünk. Kb. úgy kell elképzelni a piknikünket mint a Believe it klippünkben.
Úgy hét órakor már otthon voltunk és Dani és rajtam kívül mindenki készülődött.
Ilyenek voltak a lányok ruhái:









































































































 


A lányok nagyon jól néztek ki. Mondanom sem kell mi történt amikor meglátták őket a fiúk.
- Wow! Nagyon csinik vagytok!- bólogatott Harry. Az összes fiú dicsérte őket.
- Na indultok?- kérdeztem.
- Hé miért akartok minket kipaterolni?- kérdezte Katherine.
- Nem akarunk de ha most nem indultok el akkor soha.- szólt Dani. Elkezdtek megindulni, de Christine alig akart minket itt hagyni.
- Oké akkor nem nyittok ki idegeneknek ajtót és bármi gond van hívjatok.- tisztázta velünk már úgy századszorra
- Igen igen.- hajtogattuk Danivel.
- De biztos hívtok?- kérdezte.
- Christine! Jó hogy hívunk de lécci pótanyuci indulj már!- tereltem kifelé. Nagy nehezen de 8 órakor elindultak. Fél órán át játszottunk de aztán elkezdtünk szenvedni. Kimentem a konyhába és megtaláltam a mai hírlapot. Írták benne, hogy van egy vásár aminek pont ma van az utolsó napja. Lesz tűzijáték és van sok olyan játék lehetőség ami csak a vidámparkban található meg.
- Dani!!!- kiáltottam ki a nappaliba.
- Mi az?- üvöltött vissza.
- Gyere egy kicsit!- hívtam. Hallottam ahogy fel kell és komótosan kijön a konyhába.
- Na mi az?- kérdezte.
- Ezt nézd!- adtam oda neki az újságot. Elolvasta láttam ahogy a szeme követi a sorokat.
- Ez nagyon jó, ide muszáj elmennünk!- mondta és ledobta az újságot.
- Oké akkor menjünk!- mondtam.
- De hát egyedül?
- Most miért? Nem csak ők érezhetik jól magukat az utolsó nap.- jelentettem ki.
- Oké menjünk öltözködni!- mosolygott ravaszul Dani. Elmentünk és fél óra alatt kész is voltunk. Kényelmes de csinos ruhát vettünk fel mind ketten:
Mikor végeztünk mindketten megdicsértük a másikat. Míg Dani pakolt el egy táskába pénzt meg ilyeneket én csörgettem Ivant.
- Háló!- szólt bele.
- Szia Ivan! Lauren vagyok!- mondtam.
- Igen mit szeretnél?- kérdezte.
- Azt szeretném kérdezni, hogy elvitted-e már a többieket a szórakozóhelyre?
- Igen már el is jöttem onnan.- válaszolta.
- Rendben akkor azt szeretném kérni, hogy vigyél el engem és a húgomat Danit valahova.- mondtam neki.
- 10 perc múlva ott vagyok.- szólt és letette. Elmentem a konyhába Danit a fotelben találtam úgy, hogy a telefonjával babrál.
- 10 perc és jön Ivan.- mondtam majd leültem mellé.
- Oké.- a 10 perc szinte elrepült. Azt vettük észre, hogy dudáltak. Gyorsan kimentünk majd bezártunk. Megnéztük, hogy a többieké is be van-e zárva. Mázlinkra be volt. Gyorsan beültünk.
- Hova vihetem a hölgyeket?- kérdezte Ivan.
- A vásárba.- mondtuk egyszerre. 15 perc alatt ott voltunk. Kiszálltunk a kocsiból.
- Köszönjük a fuvart majd hívjuk, hogy mikor jöjjön értünk. De kérem erről ne szóljon a többieknek.- mondta Dani. Ivan elhajtott mi pedig beljebb mentünk a tömegen. Sokan mutogattak ránk.
- Vattacukor!!!- örült meg Dani mikor meglátott egy vattacukor standot. Vettünk 1-et amit ketten ettünk (colásat). Végig mentünk és nézelődtünk. Felszálltunk az óriáskerékre ahonnan beláttuk az egész vásárt ami szó ami szó nagyon-nagy volt. Mikor leszálltunk odajött hozzánk egy lánycsapat.
- Sziasztok! Ti nem a Cimorelliben vagytok benne?- kérdezte egy szőke lány.
- De igen.- válaszoltam.
- Akkor kérhetnénk egy autó grammot?- kérdezte egy másik lány.
- Persze!- mondtuk miután egymásra néztünk Danivel.
- Hatalmas rajongóitok vagyunk!- jelentették ki egyszerre miután aláírtuk a füzetüket.
- Nincs kedvetek velünk tartani?- kérdezte Dani.
- Igen! Nagyon szívesen.- beszélgettünk velük miközben felültünk minden játékra. Mollynak, Harmonynak és Aprilnek hívták a három lányt. Kérdezték, hogy hol a többi tag mi elmeséltük majd elkértük a címüket és mondtuk, hogy majd küldünk a többiektől autogrammot. Amikor a színpadnál voltunk egyszer csak meghallottuk a bemondó nevét.
- És most köszöntenék két fiatal lányt aki a népszerű Cimorelli lánybandában vannak benne. Ha hangosan tapsoltok talán feltudjuk őket csalogatni.- erre hatalmas tapsvihar tört ki. Így felmentünk. Kaptunk két mikrofont. És elénekeltük nekik a Call me maybet felváltva. A dal közepén intettünk Apriléknek, hogy jöjjenek fel. Láttam rajtuk, hogy nagyon- nagyon örültek ennek. Velük együtt táncoltunk. Mikor vége lett pont elkezdődött a tűzijáték.
- Ez aztán az emlékezetes végszó.- jegyezte meg a bemondó.
- Köszönjük szépen! Örülünk, hogy Európában is sok rajongónk van reméljük még jövünk ide.- mondta Dani.
- Sajnáljuk, hogy nem az egész banda lépett fel de ígérjük, hogy bepótoljuk még.- mondtam majd lementünk a színpadról. A tűzíjáték még tartott végignéztük miközben fagyiztunk. Utána elköszöntünk Apriléktől. Korombeliek voltak és számot is cseréltünk. Felhívtuk Ivant aki 5 perc alatt ideért és 15 perc alatt haza vitt. Otthon át beszéltük a vásárt majd miután megnéztünk egy filmet elaludtunk.

*Eközben a bulin( Lisa szemszöge) :*

Mikor odaértünk mindenki ivott egy poharat. Kivéve Amy és én, ő egy alkoholmentes sört kért. Én pedig csak sima colát. Elkezdtünk táncolni. Nagyon jól éreztem magam. Sokat táncoltunk. Táncoltam a lányokkal de mindegyik fiúval is. Ittunk is egy kicsit de csak amíg a határ van. A fiúk viszont..... Liamen kívül mindegyik seggrészegre itta magát. Egyszer Niall fel is kért táncolni egy lassú számnál. Már akkor sem volt tudatánál. Miközben lassúztunk:
- Szeretlek!- súgta oda a fülembe. Nem vettem komolyan amit mond, mert szerintem csak a pia beszélt belőle. Hajnal 1-kor indultunk haza. Ivan értünk jött nagy nehezen de bepakoltuk a fiúkat is. Miután hazaértünk segítettünk Liamnek ágyba tenni Harryt, Louist, Zaynt és Niallt mindenki elment aludni. Halkan léptem be a kunyhóba. Benéztem mindkét lány szobájába és már aludtak. Én gyorsan letusoltam pizsamába öltöztem és elaludtam.....

*Másnap ( a hazaindulás napja)*
" Lauren szemszöge: "
Reggel nyolckor keltünk Danivel. Gyorsan megreggeliztünk. A többiek mind aludtak. Felhívtuk Ivant és elmentünk bevásárolni. A lányok 10 órakor ébredezni kezdtek. És mivel pont akkor értünk haza ezért Lisáék érdekesen néztek ránk.
- Mit csináltatok?- kérdezte Christine.
- Bevásároltunk!- mondta Dani. Majd elkezdtünk Danivel és Lisával szendvicseket gyártani. Aztán becsatlakoztak Amyék is. Liam már fent volt és segített nekünk.
- Nem kéne már felébreszteni Harryéket?- kérdezte Liam.- Mert még pakolniuk is kell.
- Majd Lauren felébreszti őket.- mondta Lisa. Megjegyzem 12 óra volt és este 8-kor indul a gépünk. Felkeltem és elindultam a fiúk háza felé. Benyitottam és mindegyik fiú ki volt ütve.
- Fiúk, fiúk!- mondta suttogva. Semmi.
- Fiúk, fiúk!- mondtam normális hangnemben. Megint semmi.
- Fiúk!- emeltem fel a hangom és szintén semmi. Gyors átszaladtam hozzánk.
- Dani segítesz?- kérdeztem.
- Ah megyek!- mondta.
- De kell a duda!- suttogtam. Bementünk a szobánkba. Tegnap szereztük be én is meg Dani is egyet-egyet.
- Azzal meg mit csináltok?- kérdezte Lisa.
- Ébresztünk!- mondta Dani.
- Remélem nem bánod.- mondtam Liamnek. Megrázta a fejét. Átszaladtunk a fiúk házába. Még aludtak mindig.
- Oké akkor 1,2,3!- mondtam majd megfújtuk a dudát. A biztonság kedvéért a fülük mellett.
- Mi a fa**!- kelt fel Harry nehezen. Mellette voltam így szájon vágtam.
- Ba***átok meg egy ilyen este után  már a normális kelés is k***a szar.- mondta Louis. Őt pedig Dani vágta pofon. Hát igen a mi családunk nem szereti a káromkodást.
- Nem nyafog hanem fel kel mert ma este megyünk haza!- mondtam.
- Úgyhogy pakoljatok!- mondta Dani. A biztonságkedvéért még megfújtuk egyszer. Aztán otthagytuk őket.

* Fél óra múlva: *
 Miután mindenki megebédelt tartottunk egy kis sziesztát. Egyszer csak Chrsitine elüvölti magát.
- LAUREN CHRISTINE CIMORELLI ÉS DANIELLE NICOLE CIMORELLI!- üvöltötte. Összenéztünk Danivel és láttam, hogy ő se tudja mit csináltunk. Egyszer csak ajtócsapódás és Christine jön be rajta. (Mindenki más már ott volt).
- Mégis mit csináltatok tegnap?- kérdezte. Majd ledobta az újságot elénk. A címlapon voltunk azzal a címmel, hogy ,, Lauren és Danielle Cimorelli a nyári vásáron...."
- Megmagyarázzuk.- kezdtem.
- Azt remélem is.
- Mikor elmentetek jól elvoltunk. De azután elkezdtünk szenvedni. Lauren meglátta, hogy ezt hirdetik az újságban. Így felhívtuk Ivant és elmentünk. Közben találkoztunk rajongókkal azokkal összeismerkedtünk.- mondta Dani.
- Jól elvoltunk felültünk játékokra néhányan autogrammot kértek. Aztán amikor a színpad közelében voltunk felhívtak minket. Kérték, hogy énekeljünk és nem mondhattunk nemet. És gondolom akkor lettünk lefotózva. De fél tizenegykor már rég itthon voltunk és filmet néztünk.- mondtam.
- És mit kerestetek ott?- kérdezte Katherine.
- Mi csak jól akartuk magunkat érezni és nem akartunk megzavarni titeket.- mondta Dani.
- És amúgy is biztonságban voltunk.- mondtam.
- Rendben.............. De ne legyen többször ilyen.- mondta Christine. Soha nem tudtunk egymásra sokáig haragudni. Ez a jó benne. Mindenki elment és elkezdett összepakolni...............

" Niall szemszöge: "
Nagyban pakoltunk és kérdezgettük Liamet, hogy mit csináltunk részegen. Jókat röhögtünk rajta. Liam abbahagyta a mesélést.
- Ja és Niall szerelmet vallott Lisának.- jutott eszébe. Én hirtelen megdermedtem és éreztem, hogy fal fehér vagyok.- De Lisa nem vette komolyan mert szerinte csak a pia beszélt belőled.- tette hozzá. Itt megnyugodtam. Egyedül a fiúk és Lauren tud erről, hogy Lisába bele vagyok esve....

* 8 órakor: *

" Lauren szemszöge: "

A repülőn ülünk és hülyéskedünk. Christinnel megegyeztünk, hogy úgy mondjuk el a történetet, hogy Ivan velünk volt. Zenét hallgattam a repülőn. Csináltam egy fotót Daniről a repülőn.
Aztán még Lisa átküldött egy fotót bluetoothon. Mert megkértem. Ez az a fotó:
Beállítottam hívóképnek. Majd mindenki elvolt. Bekötöttünk magunkat landolás előtt. Mikor leszálltunk rögtön megláttuk anyuékat. Rohantunk hozzájuk. Jól megölelgettük anyut és aput majd hazamentünk. Otthon már este 10 volt és mi is fáradtak voltunk úgyhogy megbeszéltük, hogy majd holnap beszélgetünk................

2 megjegyzés:

  1. Most kezdtem el olvasni és imádom!!!nagy directioner és egyben cimfan vagyok :))Nagyon jóó siess a kövivel pls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Már ma fent lesz a következő rész :)

      Törlés