zenék

2013. augusztus 23., péntek

13.) Teen Choice Awards és SZÜLINAP!!!!

/ Na itt egy új rész és talán ezzel be is hozom a lemaradásomat..... Ja és most meg szeretném köszönni a több mint 700 oldalmegjelenítést. És a komikat :) Remélem fogjátok szeretné a többi részt is.... Addig is jó olvasást!
Xoxo: Lol(a)/


Már három napja, hogy hazajöttünk a nyaralásból. Mindent elmondtunk anyuéknak meg mutattuk a fotókat. És nem mondom nem kicsit meglepődtek amikor mindenki meglátta a magáról készült alvós képeket.
- Hé ez meg mi?!- kérdezte Dani.- Lisa azt hittem csak a fiúk lettek lefotózva alvás közben.
- Igen én csak őket fotóztam le EGYSZER. Ezeket nem én csináltam.- mondta. Majd megjelent a róla készült fotó.- Látod mondtam? Magamat nem tudtam volna így lefotózni.- én csak mosolyogtam. Feltűnt nekik, hogy a fiúkról 2 alvó fotó van.
- Kisebb csoportokban is le vagyunk fotózva.....- vette észre Amy amikor odaértek a képek. ,,Nem igaz, hogy még nem jöttek rá?!" mosolyogtam.
- Hééé várjunk csak!- szólt Zayn miután elmentek az alvós fotók.- Laurenről miért nincs olyan fotó amin alszik.- itt már nem bírtam tovább és fejbe csaptam magam. Már konkrétan fájt az, hogy ennyire lükék. Elkezdtem röhögni. Mindenki rám nézett.
- Ennek meg mi baja?- kérdezte Harry.
- Nem lehettek ennyire fogyatékosok....- néztem fel rájuk.- Én csináltam ezeket a fotókat miután mindenki elaludt. Még az odavezető úton.- mondtam és tovább röhögtem.
- Úúú tényleg!- csapott a fejére Dani.- Mondtad is, hogy össz-vissz 20 percet aludtál az úton. Hogy nem jutott eszembe ez amikor megláttam a fotókat.- És ő is csatlakozott a röhögéshez. A végére már mindenki röhögött........
*******************
Ma reggel (11.-én) hajnali 6-kor keltünk. Igen ma volt a TEEN CHOICE AWARDS. Plusz a fiúk fellépnek a rendezvényen a legújabb dalukkal a Best Song Everrel. Igen azt elfelejtettem mondani, hogy amíg mi a családi piknikünkön voltunk addig ők forgattak. És július 22.-én még a nyaralás előtt pedig közzé lett téve. És...... hogy is mondjam....................a klipjük lett a legújabb VEVO nézettségi rekorder 24 óra alatt. Na szóval vissza a jelenbe. Épp a repülőn ülünk. A fiúk kicsit izgulnak a fellépés miatt. Így egy csoportos beszélgetést tartunk jelenleg. A fiúk láthatólag megnyugodtak. Lisa fotózott egyet a repülőről és feltette a facebook oldalunkra. Ezt írta hozzá: ,,Just landed in LA!! TEEN CHOICE AWARDS TOMORROW so excited to be nominated!!! Who's watching tomorrow night!?"
( Én nem tudtam lefordítani de ti megpróbálhatjátok -szerk.) Egyszer csak landoltunk. Mikor kiszálltunk a magánrepülőnkből már ott várt minket egy limuzin. Elmentünk a díjátadó helyére. Még senki nem volt ott szinte..... Azért jöttünk ide olyan hamar mert a fiúk próbáltak. Elég ügyesek voltak. Úgy volt 14 óra mire végeztek. Aztán elmentünk nézelődni. Persze a fiúk csuklyában és napszemüvegben. Ők már ehhez hozzá szoktak. Mi nyugodtan járkáltunk, bár meg kell mondjam, jó párszor jöttek hozzánk rajongók oda, hogy kérjenek fotót és autogrammot.
- Na így jár az aki nem fedi magát.- mondta Louis amikor volt egy fan-mentes percünk.
- Egyelőre még nem kell azon agyalnunk, hogyan fedjük el magunkat. Mert nem vagyunk olyan híresek mint ti.- mosolygott Katherine miközben egy újabb autogrammot osztott ki. Úgy négy órakor visszamentünk a helyszínre. A fiúk eltűntek készülődni mi pedig elfoglaltuk a helyünket. Itt van a ruháink:
 A kezdetig beszélgettünk, majd megszólalt a bemondó aki felkonferálta a fiúkat. A díjátadó ilyen volt.
http://musicdaily.blog.hu/2013/08/12/nezd_vissza_teen_choice_awards
Mi a 01:09 és a 02:30 körül vagyunk láthatóak.
 Miután vége lett kimentünk úgy voltunk vele, hogy majd csak megtalálnak minket a fiúk. Ja de előtte Lisa lefotózott Ross Lync-el.
Rá 10 percre jöttek és hozták is a díjukat.
- Gratulálunk!- mondtuk egyszerre. Mind megöleltük a fiúkat külön-külön majd lett egy csoportos ölelés is.
- El kéne mennünk megünnepelni titeket!- vetette fel az ötletet Katherine.
- Igen ez jó ötlet.- mondta Lisa. Miközben beszéltük, hogy hova kéne menni, hogy mindenkinek jó legyen beszálltunk a limuzinba. Danivel egymás mellet ültünk. Kinéztem az ablakon és láttam, hogy egy lányt vernek a fiúk. Szerintem Dani is ezt nézte mert egyszerre sikítottunk fel.
- ÁLLJ!- sikítottuk. Gyors fékezés de senkinek nem lett semmi baja mert be voltunk kötve. A sofőr szitkozódik mi pedig gyorsan kiszálltunk Danivel és rohantunk.
- Elég legyen!- üvöltötte Dani mikor megtorpantunk egy méterrel előttük. A három fiú abba hagyta a verést. Felegyenesedtek, úgy 16-17 évesek lehettek míg a lány 13.
- Húzzatok innen semmi közötök ehhez.- szólt érces hangon a legmagasabb.
- Óóó dehogy nem! Hagyjátok békén ezt a lányt!- mondtam felemelt hangon.
- Mi van? Csak nem akartok ti is belőle?- ropogtatta meg ujjait a másik fiú az amelyik a legközelebb állt a lányhoz. És közelebb lépett hozzám. Meg akarta simítani az arcom de én leütöttem a kezét.- Kár lenne azért a kis aranyos pofikádért.- suttogta nekem úgy, hogy csak én hallottam. Bűzlött a cigarettától. Gondolom pár éve már cigizhetett. De a legdurvább, hogy ez keveredett az alkohol szagával. A fiúk miután látták hova igyekszünk utánunk rohantak. És egy pillanat alatt mellettünk termettek.
- Valami baj van fiúk?- kérdezte Niall nem valami kedvesen.
- Mi van? Ennek a két riba*cnak ennyi stri*ije van?- gúnyolódott az a srác amelyik eddig meg sem szólalt. Nekem meg rögtön beindult a reflex miszerint ha valaki káromkodik szájba vágjam. Mikor visszafordult röhögött.- Csak ennyit tudsz?
- Óóó látom a cica karmol is!- jött még közelebb az a fiú aki előbb hozzám akart érni. És nem túlzok azzal, ha azt mondom, hogy majd elájultam a szagától. Megragadta a csuklóm és megint hozzám akart érni  csak Liam hál istennek közénk állt.
- Menj a lánytól! És húzzatok el mindhárman amíg nem hívunk rendőrt.- nézett le Liam a srácra fenyegetően.
- Huhú most nagyon megijedtünk....rendőrt hívtok brühühü. - tetetett sírást a legmagasabb. Ahogy a nővéreimet ismerem már hívták őket. És igazam volt, mert odapillantottam a kocsira és az ablakból látszott, hogy Christina telefonál. Végignéztem a fiúkon és nem a legkedvesebb arcukat mutatták az biztos.
- Azt hiszitek olyan ijedősek vagyunk........ - rázta a fejét a középső fiú.
- Várjunk csak...... ti nem az az öt bu*i vagyok abból a franc tudja milyen nevű bandából.- szólalt meg "értelmesen" az a fiú aki rám hajtott. Ekkor hatalmas csend támadt. Egyedül a lány keserves zokogását lehetett hallani. Aztán minden felgyorsult. A középső srác Dani és az én kezemért nyúlt. Míg a másik kettő nekiment a fiúknak. A legmagasabb nekiugrott Louisnak, míg aki előttem állt Liamnek. Louisnak segített Zayn. Minket ezalatt a srác elkezdett húzni és mivel kicsivel erősebb volt nehezen de sikerült minket kicsit arrébb mozdítani, de csak addig amíg kiértünk a fiúk verekedéséből. Meg amúgy is Niall és Harry utánunk jöttek és minket ,,kiszabadítottak". Után elkezdték verni azt a srácot. Mi gyors odafutottunk a lányhoz.
- Szia hogy hívnak?- guggoltam le hozzá.
- Katy... Katy Adams.- szipogott.
- Jó engem Daninek hívnak. Ő pedig itt a nővérem Lauren.- mondta kedvesen Danielle.- Hány éves vagy?
- Tize-he-he-hen.....- mondta de nem bírta befejezni.
- Jól van nyugodj meg már nincs semmi baj.- simogattam a hátát. Nagy levegőt vett.
- 13 éves vagyok. És itt lakok a környéken még mielőtt kérdeznétek.
- Jó és hogy kerültél ide?- kérdeztem.
- Hát az úgy történt.....Hogy elmentem a barátnőmhöz és indultam hazafelé amikor egyszer csak ez a három fiúval szembe találkoztam. Éppen elmentem mellettük amikor az egyik megragadta a csuklóm. Meg akart csókolni de én nem hagytam magam. Ezért elkezdtek lökdösni. Meg.... meg akartak......- itt közbe sírt. Időbe telt mire megnyugodott.- erőszakolni. Részegek voltak. Én sikítottam de erre senki nem jár ilyen későn. A sikításom miatt kezdtek verni. És ekkor vettetek észre ti és innen már tudjátok....- kezdett megint zokogni. A fejét a térdére hajtotta úgy sírt tovább. Körbenéztem a fiúk még mindig veregettek de már egyoldalú volt mindegyik.
- Fiúk még megölitek őket!- néztem rájuk riadtan. Erre felnéztek és összehordták a három elvert srácot. Majd odajöttek.
- Ti nem a ...a ....a One Direction vagytok?- kérdezte Katy amikor felnézett.
- De...de mi vagyunk.- mosolygott Louis.
- És ti ketten pedig nem a Cimorelliben vagytok benne?- nézett ránk.
- De igen.- mosolyodott el Dani.
- Jézusom én hatalmas rajongóitok vagyok!- mondta végre nem zokogva.- Ez életem legjobb és egyben legrosszabb napja. - mondta boldogan.
- Katy itt van a mobilod?- kérdeztem tőle.
- Csak volt. Ez a három srác elvette tőlem és összetörte.- szomorodott el.
- És tudod a számukat kívülről?- kérdezte Dani.
- Hát......... csak anyuét.- húzta el a száját.
- Akkor tárcsázd a számát és add ide rendben.- adtam neki oda a mobilom. Katy elvette majd miután beírta a számát odaadta. Rámentem a hívás gombra és pár méterrel arrébb mentem.
- Háló!- szólt bele egy női hang hallottam, hogy eléggé riadt volt.
- Jó napot! A nevem Lauren Cimorelli ön Katy Adams anyukája?- kérdeztem udvariasan.
- Igen, miért tud valamit róla?- kérdezte reménykedve.
- Igen jelenleg itt vagyunk vele a- diktáltam neki az utca nevét.- És örülnénk ha érte jönnének mivel nem kis trauma érhette  mai napon. Úgy találtunk rá, hogy 3 fiú veri őt de már lerendeztük őket és hívtuk a rendőrséget.- meséltem a hölgynek.
- Rendben 5 perc múlva ott vagyunk. És köszönjük.- tette le a telefont. Közbe megjöttek a rendőrök és betették a 3 jómadarat éppen Liammel beszélt a biztosúr amikor visszamentem Katyhez. Addigra persze már ott voltak Lisáék is. Mindenki adott neki autogrammot. Megérkeztek a szülei egy türkiz Lamborginivel. Rohanva szálltak ki.
- Katy! Katy ugye jól vagy?- rohant oda a lányhoz egy 30 körüli nő.- Jézusom mi történt?- kérdezte rémülten. Katy ismét elmesélte de most is bele-bele sírt a történetbe. Majd a végén elmesélte, hogy hogy "mentettük meg" őt.
- Úristen köszönöm, köszönöm nektek!- jött oda és mindenkit megölelt.- Már csak azt szeretném kérdezni, hogy kivel beszéltem telefonon?- fordult körbe Katy anyukája.
- Én velem.- tettem fel a kezem.
- De hát te csak 14 éves lehetsz.- nézett csodálkozóan.
- Igen de holnap már 15.- mondtam mosolyogva.
- Hát elég érett vagy korodhoz képest.- mosolyodott el a nő és megölelt. Még egyszer megölelt mindenkit. A rendőrök addigra már elmentek.
- Katy. Holnap be kell menned elmondani a történeted a bíróságon.- jött oda....gondolom az apukája.
- Rendben! De nekik nem kell?- kérdezte ránk mutatva.
- Nekünk azért nem kell mert már mindent elmondtam a rendőröknek.- szólalt meg Liam. Csináltunk egy közös fotót amint mind két banda és Katy rajta van. Majd mindenkivel egy-egy közös fotót. Majd megérkeztek az újságírók és fotósok.
- Na Katy azt hiszem nekünk mennünk kell.- mondta Lisa. Elköszöntünk tőlük. És mikor elmentünk Katyt és családját körülfogták a riporterek, fotósok. De persze mi sem úsztuk meg vakuvillanások nélkül. Beszálltunk a limuzinba és elindultunk.
- Szerintem majd otthon megünnepeljük egy pizzázással a díjat rendben?- kérdezte Niall.
- És persze a hősöket is!- mondta Amy.- Vagyis Danit és Laut.
- Mert ha ti nem vagytok szegény lánnyal ki tudja mi történik.- fejezte be Harry.
- Igen és nagyon büszkék vagyunk emiatt.- ölelt át engem Katherine. Megérkeztünk a repülőtérre. Felszálltunk a gépre. Mivel későre járt kicsit elaludtunk a gépen. Este 10-re értünk haza. Anyuéknak mindent de MINDENT elmeséltünk. Ők is büszkék voltak ránk. Mindenki pizzázott. Majd egyszer csak a felálltunk Danivel.
- Az öt nyertesre!- mondta Dani.
- És a két hősre!- állt fel Liam. És mindenki koccintott mindenkivel. Éjfél körül nyugovóra tértünk. Egy ilyen eseménydús nap után mondanom sem kell milyen gyorsan aludtam el. Letettem a fejem és el is aludtam..................

*Másnap:*

" Lisa szemszöge:"
Reggel nehézkesen de felkeltünk. Az egész bagázs- kivéve ugyebár a két ünnepeltet- ott volt. Feldíszítettük a konyhát. Kitettünk egy Boldog Szülinapot Christina és Lauren! szalagot. Tettünk pár süteményt az asztalra ilyeneket:
Szépen tettünk ki lufikat, meg szalagokat.......és elég ízlésesre megcsináltuk. Még mielőtt oda adtuk az ünnepelteknek lefotóztam a tortát:
Mikor végeztünk mindenki leült beszélgetni és vártuk az ünnepelteket..........

" Lauren szemszöge:"
Reggel nehézkesen keltem. Életkedvem nem nagyon volt de mivel ma mentünk stúdiózni ezért fel kellett
kelnem. Nagy nehezen de kiválasztottam egy viselhető ruhát. Mikor kiléptem a szobámból pont akkor lépett ki Christina is. Így együtt mentünk le a lépcsőn és közben beszélgettünk a stúdiózásról. Mikor leértünk Mindenki előugrott.
- Boldog Szülinapot Lauren és Christina!- kiabálták. Jézusom elfelejtettem. Elfelejtettem a saját szülinapomat de bolond vagyok. Körülnéztem. Az egész családom körbevett. Igen én a fiúkat már a fogadott bátyáimnak tekintem. Mindenkit megöleltünk.
- Boldog szülinapot húgi!- ölelt meg Christina.
- Neked is nővérkém!- öleltem meg én is. Meg kezdődött az ajándékosztás. A bátyáimtól (Alex és Mike) szinte kötelezően de egy pizsama felsőt kaptunk.
- Köszönjük!- köszöntük meg egyszerre. Miután kibontottuk a kis csomagot. A három öcsémtől kaptam én is és Christina is 3-3 tábla csokoládét. Megöleltem őket majd egy puszit nyomtam az arcukra. Fiú létükre persze rögtön letörölték, amint azt hitték, hogy nem látom.











A fiúktól (1D) kaptam egy ilyen tornacsukát:









Christina pedig egy ilyet:
A lányoktól Christina szemüveget kapott én pedig egy jópofa pulóvert:

Pulcsi
         
                        Szemüveg (Christine szemüveges)







Anyuéktól pedig vidámparki jegyet kaptunk ahova Nicket is meghívták.
De persze előtte még el kellett mennünk a stúdióba ahova persze fotók is készültek. Az új dalunkat vettük fel.

Lett egy közös fotónk is:
A vidámparkos napról Dani készített videót. Nagyon jó volt mindenre felültünk. Vettünk fagylaltot, vattacukrot és minden földi jót :D
Mikor végeztünk otthon Angela és Elli várt engem.
- Hát ti?- kérdeztem miután megöleltem őket.
- Kinek van három jegye a ma játszódó Percy Jackson- Szörnyek tengere című filmre?- kérdezte Angela.
- Ne tudom?- kérdeztem vissza.
- Nekem! De még mielőtt elmegyünk nézd meg Elli ajándékát szerintem tetszeni fog.- mosolygott. Elli átnyújtott egy csomagot. Elkezdtem bontani. Vagy hat rétegen túl voltam mire megláttam az ajimat. Mikor megláttam elkezdtem röhögni.
- Köszi szépen!- öleltem meg Ellit.
Elmentünk megnéztük a filmet. Vettünk pattogatott kukoricát és nagy dobozos üdítőt. Én Coca Colát, Elli Coca Cola lightot, Angela pedig Sprite-ot.
Mikor kimentünk arról beszélgettünk, hogy mi volt a legjobb a filmben. Aztán a hazavezető úton rátértünk arra, hogy milyen helyes Logan Lerman. Ebbe mind hárman egyet értettünk..........
Amúgy van egy fotóm amin szintén moziban vagyunk mi 3-an:
Igen ez a két lány akit a barátnőimnek hívok ki hozzák a hülye énemet. Mikor hazaértem mindenki mást csinált. Ellinek és Angelának haza kellett sajna menniük.
- Na végre megjött a másik ünnepelt is!- pattant fel Niall. 
- Akkor menjünk tortázni!- állt fel Katherine is. Kimentünk a konyhába. Mielőtt leültem megigazítottam a tiarámat. Majd elénk hozták a tortát. Valami csodaszép volt. Elkezdték énekelni a Happy Birthday!-t. Le is lettünk fotózva a tortával. A torta nagyon finom volt (csokis :3). Miután megettük leültem tv-t nézni. A zenecsatornákat váltogattam. Egyszer csak leült mellém Louis.
- Na mi van ünnepelt?- kérdezte mosolyogva.
- Semmi különös. És muszáj így hívni?- néztem rá.
- Igen muszáj.- ült le a másik oldalamra Harry is. Túl gyanúsan mosolyogtak.
- Mire készültök?- kérdeztem.
- Mi? Semmire...- kezdtek el hazudni.
- Rosszul hazudtok....- húztam össze a szemem. És akkor egy adag konfektit öntöttek a nyakamba. Felálltam. Zayn, Liam és Niall. volt.
- Ezt még megkeserülitek......- ráztam meg a fejem. Felrohantam a szobámba. A lépcsőn még hallottam ahogy röhögnek. Felértem. Gyors elővettem a laptopot. Utána néztem a fiúknak. És elkezdtem tervet kovácsolni. Még mázli, hogy voltak kellékeim a színjátszótáborból. Előkerestem azt a nagy dobozt és kivettem a megfelelő kellékeket. ,, Szép kis reggelük lesz holnap a fiúknak." A tervezés után lementem és már mindenki elvonult. Az egész alsó részen csend honolt. Ittam egy pohár vizet. Lopakodva mentem fel minden szobánál megálltam hallgatózni. Két szobában voltak hangok. Christina szobájában- gondolom Nickkel tv-ztek-, és a fiúk szobájában. Onnan röhögést hallottam. Visszamentem a szobámba. Gyors tusoltam aztán aludni készülődtem. De persze előtte beállítottam az ébresztőt, hogy a kis tervem sikerüljön.......................

6 megjegyzés:

  1. Baromi jó lett!!!nagyon tetszett :) várom már a kövit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii.....:D Úgy a hétvégére tervezem az új rész de ez attól függ, hogy mennyit gépezhetek....

      Törlés
    2. Nem baj várom:))

      Törlés
  2. Jó lett, csak kár hogy annyit kellett várni rá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen....... Elfelejtettem mondani, hogy 18.-ától 20.-áig Dánfokon nyaraltam ahol nem jutottam blogíráshoz alkalmas eszközökhöz remélem megbocsátotok :/

      Törlés