zenék

2013. szeptember 7., szombat

15.) This is us premier!!!

/ Sziasztok Itt az új rész! Elkezdődött a suli úgyhogy nem tudom, mikor lesznek részek. Megpróbálok sokat és hosszút hozni. Néha pedig egy nap kettőt is. De legtöbbször hétvégente teszek fel részeket. Remélem ez a rész is tetszik nektek és komiztok....
Xoxo: Lola/








Reggel mindenki sokáig aludt...Köztük én is mivel az éjfélig való netezés miatt teljesen ki voltam bukva. Már több napja ez van. Valahogy mindig muszáj netelnem és ez az idegesítő hírek miatt van. A napok során egyetlen értelmes hírt olvastam magunkról. Az is csak Katy nyilatkozása volt arról, hogy nem verték miattunk össze és, hogy az a három tökfej már a börtönben van. De ezen kívül egyre több hülyeséget is olvasok. Ami nagyon kiakaszt. Mint például Niall és Lauren járnak? Harry és Christina? Christina megcsalja a barátját 2 év után?.....és még sorolhatnám. Pedig azon a képen Niall, anya kérésére elkísért engem bevásárolni. És a Harrys cikkel kapcsolatban pedig tisztán látszik hogy mi le vagyunk vágva a képről pedig ott vagyunk. De hála istennek látom, hogy a rajongók is ezen a véleményen van. Látom a sok ,,Ch ez látszik, hogy megvágott kép..." hozzászólásokat. Ezek miatt alig tudok aludni mert felidegesítenek. Ma is szenvedve keltem fel az alváshiánytól. Gyorsan felöltöztem és lebotorkáltam a lépcsőn. Már mindenki megkajált és az 1D srácok már el is húztak otthonról, mert Paullal még meg kell beszélniük a mai napot.Ugyanis ma van a filmjük premierje ahol meg is fognak jelenni. Egyedül reggeliztem... Miután megkajáltam egy szó nélkül elkezdtem kifutni a faházamba. Oda ahol egyedül lehetek. Gyorsan felmásztam majd belülről bezártam az ajtót. Ledőltem a kis kanapéféleségre és becsuktam a szemem. Pihentem és a nagy pihenés közepette elnyomott az álom.... Az álmom elég érdekes volt. 200 évvel korábban játszódott. Minden más volt. Akkor még nem voltak híresek az emberek csak azért mert énekeltek.....Amikor már nagyon jóra fordult az álmom vége lett. Egyszerűen felébredtem. Meghallottam, hogy dörömbölnek az ajtón. Felkászálódtam és indultam az ajtó felé. Útközben elhaladtam a tükör előtt. Megtorpantam és visszamentem. Megnéztem magam és már nem voltak ott azok a sötét karikák a szemem alatt, amik azt jelezték, hogy nem alszok sokat. A dörömbölés hangosodott így elszakadtam a tükörképemtől és kinyitottam az ajtót. Liam és Zayn állt ott.
- Igen?- kérdeztem őket.
- Lisáék hívnak mert dedikálásotok lesz.- mondta Liam.
- Rendben.- indultam el de Zayn elkapta a karom.- Mi van?
- Mi történt?- kérdezte.
- Semmi. Miért kellett volna?- kérdeztem.
- Nem csak mostanság egy zombi is hiperaktívnak számít melletted.- mondta Liam. Kirántottam a karom és inkább lementem. Ott a lányok mondták, hogy öltözzek. Miközben öltöztem rápillantottam az órára 15:30. Ööö elég sokáig aludtam. A fiúk már elindultak a premierre mikor leértem. És mi is indultunk.... A kocsiban többnyire a kocsi ablakán bámultam ki. A lányok is furcsállták a viselkedésem és ezt szóvá is tették.
- Lauren jól érzed magad?- kérdezte Christina. Kihallottam az aggodalmat a hangjából.
- Persze miért?- szakítottam el a tekintetem a tájról.
- Csak azért mert már napok óta elég karikás a szemed de mikor ma visszajöttél eltűntek a karikák.- jegyezte Lisa.
- Igen. Mit szoktál csinálni?- kérdezte Amy.
- Semmit.....- néztem oldalra.
- Lauren még mindig nem tudsz hazudni. Na mit csináltál?- kérdezte most már számon kérően Christina.
- Jó, Minden nap éjfélig netezni szoktam amikor úgy tudjátok alszok. Most már jobb?- kérdeztem meg.
- Lauren ettől még nem lennél ennyire kibukva.- rázta meg a fejét mindentudóan Katherine.
- Ti szoktatok mostanában híreket olvasni?- kérdeztem vissza csendesen.
- Nem nincs rá időm.- vágták rá egyszerre. Csak Dani maradt csöndben.
- Én szoktam.- szólalt meg halkan Dani. Majd megköszörülte a torkát.- És megértem Laurent.
- Miért?- kérdezte Lisa. Gyors előhalásztam a telefonomat és megkerestem ezeket a cikkeket. Oda mutattam a lányoknak. Katherine rögtön kikapta a kezemből a telefonomat. Köré gyűltek a többiek és úgy olvasták. Hatalmas csend uralkodott. Danivel egymásra néztünk sokat sejtetően.
- Ezt nem hiszem el!- kiáltott fel Christina.- Ez nem is igaz. És én a cikk megjelenése óta nem is beszéltem Nickkel.- állt fel gyorsan majd miközben a tárcsázott a telefonján félrevonult. Csak azt hallottuk amit Christina mondott.
- Köszönöm, hogy nem hittél ezeknek a szennyeknek.- mondta mosolyogva. Letette majd visszasétált hozzánk.
- Hála istennek nem hitt a cikkeknek. És azt mondta, hogy két év után jobban megbízik bennem, mint, hogy minden egyes kis hülyeség miatt felkapja a vizet.- mondta mosolyogva. És láttam a szemében a meghatottságot.
- Jó akkor mát értem, hogy Lauren miért borult ki jobban mint Dani....- tartotta szünetet Lisa a mondanivalójában.- Mert róla is szól a cikk és Daniről nincsen cikk.
- Ez így van.- mondta Dani. Az út végére már mindent megbeszéltünk. És csak hülyéskedtünk többnyire éreztem, hogy végre én is lazítok egy kicsit. Az izmaim -amik mostanában egész napos feszültségi állapotban voltak- ellazultak. A nagy viccelődés közepette, csak azt vettük észre, hogy a kocsi leparkolt. Mikor kiléptünk vakuvillanásokat láttunk. Majd megjelent Tom és elkezdett minket terelni a stand felé ahol dedikálni fogunk a következő 2 órában. Leültünk és már el is kezdődött. Jöttek a rajongók, elénk tették a posztereket,ruhadarabokat, plüssöket, cd-ket.............egyebeket. Nagyon sok 5-6 éves rajongók van. Átlagosan velük úgy fotózkodunk, hogy felvesszük az ölünkbe. A legjobb, hogy nem kell mű mosolyt erőltetnem amikor meglátom ezt a hosszú sort, mert szeretem a rajongóinkat. Mind szeretjük a rajongóinkat. Hamar eltelt ez a 2 óra és már vége is lett. Mindenki sorra került. A kocsi előtt megálltunk és így köszöntünk el a rajongóinktól:
A rajongók ezt sikítással díjazták. Beültünk a kocsiba és el kezdtünk arról beszélgetni, hogy mit csináljunk most. Ennek a beszélgetésnek Tom vetett véget.
- Sajnálom lányok de a programok előtt lesz egy sajtótájékoztató. Mivel elég sok hír rebbent fel mostanában rólatok.- jelentette ki Tom.
- Akkor beszéljük meg, hogy azután mit csinálunk....- mondta Amy. Megbeszéltük, hogy hazamegyünk aztán elmegyünk vásárolni. Majd ismét hazamegyünk lepakolni és indulunk gördeszkázni/görkorizni. Megérkeztünk a sajtó tájékoztatóra. Kiszálltunk, majd egyenesen célba vettük a V.I.P. részleget. Ahol lenni kell míg el nem kezdődik. Itt vártak ránk a sminkesek. 10 perc és készen is voltunk így Tom terelt minket kifelé. Kint rögtön vakuvillanások és ujjongás fogadott. Odaálltunk a kis standhoz majd elkezdődött ez az egész.
Egyenként kérdeztek az újságírók. Szó került mindenre. Feljött az, hogy a One Directionnel milyen dolgozni. Megkérdeztek engem a Niallel való "kapcsolatomról". Tisztáztam, hogy az csak egy félreértet paparazzi a fotó. Erre megkérdezték, hogy akkor mit csináltam. Elmondtam, hogy boltban voltunk. Megkérdezték Christina-t is.
- Az egy fotoshoppolt fotó amiről levágták a többieket. Semmilyen szerelmi kapcsolatom nincs Harryvel. És még mindig boldog vagyok Nickkel.- fejtette ki.- Számomra olyanok az 1D fiúi mint a fogadott öcséim.- fejezte be. Kérdezgettek a terveinkről. A dalokról, hogy, hogyan keletkezett a bandánk. Könnyű-e együtt dolgozni.... Meg ezek a szokásos kérdések. A sajtótájékoztató közepén rezegni kezdett a telefonom. Megvártam míg nem engem kérdeznek majd kicsit arrébb vonultam. Gyors megnéztem. Louistól jött:
Szia Lauren! Eleonor és Perrie aludhatna-e nálunk?
XxxLouis
Megnéztem gyorsan elkezdtem visszapötyögni:
Szia! Persze megoldjuk....
Lau
Mikor visszaírtam odasúgtam Katherine-nek amit Louis írt.
Bólintott majd folytatódott a tájékoztató.
Mikor végeztünk beültünk a kocsiba. Elindultunk haza...............Otthon gyorsan átöltöztünk és indultunk is vásárolni. A kocsiban énekeltünk. Amy vezetett...... Boltról, boltra jártunk. Vettünk pár ruhát, cipőt. Készült is egy fotó rólunk közben. Épp egy cipőboltban voltunk.
Mikor hazaértünk gyors ledobtuk a vett ruhákat és átöltöztünk. Én előtte lefotózkodtam az új cipőmmel.
Majd gyorsan átöltöztem és már indultam is a deszkámmal. A többiekre még várni kellett, míg felveszik a görkorijukat. Elindultunk.........Szeltük az utcákat.
( Nem ez a ruha volt rajtam). Mentünk összevissza. Átmentünk egy csomó hídon. Pár paparazzi le is kapott minket. Nem nagyon érdekelt csak mentünk tovább. Egy csomót hülyéskedtünk. Daninek próbáltam tanítani deszkatrükköket. Hát............Így , hogy is mondjam el.......a lényeg az, hogy megyegetett neki.










Egyszer megálltunk pihenni és Lisa kihasználva az alkalmat, rögtön lekapott a fényképezőgépével.
***************************
Otthon:
Amikor már otthon voltunk teljesen ki voltunk bukva. Csak Lisa hülyéskedett.
Mire a fiúk hazaértek már Lisa is abbahagyta. Úgy éjfél körül értek haza............
- Sziasztok!- köszöntek a fiúk.
- Helló!- köszöntünk vissza. Zayn és Louis oda vezette hozzánk a barátnőiket.
- Lányok ő itt Eleonor.- mutatta be a barátnőjét Louis.
- Ő pedig Perrie.- mutatta be Zayn.
- Sziasztok én Lauren vagyok!- álltam fel és kezet ráztam velük. Ők is köszöntek.
- Szia!- köszöntek. A többiek is bemutatkoztak.
- Na és akkor a lányok, hol fognak aludni?- kérdezte Zayn. Összenéztünk a lányokkal. Erről még nem beszéltünk mert annyira el voltunk foglalva.
- Még nem tudjuk...- mondta Lisa. És elkezdődött a "tárgyalás". A végén már nagyon nagy hangzavar lett amit Lisa tört meg.
- Srácok!- szólalt meg Lisa. Erre hatalmas csönd támadt.- Mi lenne ha.....- kezdte.- Laurenhez, odaköltözne Dani. Én pedig odaköltöznék Katherine-hez amíg a lányok itt vannak. Így aludhattok együtt a többiektől távol.- vetette fel. 1 percig mindenki gondolkozott.
- Ez jó ötlet.- mondta Louis miközben El-t ölelte.
- Rendben. Akkor én megyek átcuccolok Lauhoz.- állt fel Dani.
- Megyek segítek.- álltam fel én is. Elmentünk Dani szobájába. Összepakolt. Átvitte pár cuccát hozzám. Én pedig áthúztam az ágyneműt, mert közbe anya hozott be. Ahogy láttam Lisáék is ezt csinálták. Lou-ék kapták meg Dani szobáját. Zaynék pedig Lisáét. Már eléggé álmosak voltunk. Miután lefeküdtünk Dani megszólalt:
- A szobámba hagytam a telefonomat.- suttogta.
- Akkor menjünk.- mondtam, majd felkeltünk. Lopakodva átmentünk a folyosón. Kopogtunk.
- Szabad.- mondta Louis. Dani bement én pedig az ajtóban vártam.
- Csak a telefonomért jöttem.- közölte Dani. Miközben bement körülnéztem. El és Louis egyen pizsamába voltak.
- Egyen pizsama?- kérdeztem tőlük.
- Aha.- mondta Lou.
- Lefotózhatlak titeket?
- Persze.- mondta El. Amíg kijöttek addig én elmentem a gépemért. Gyors lefotóztam őket.- Köszönöm az együtt működésüket. Jó éjszakát!- mondtam nekik.
- Neked is Lauren!- mondta Louis majd vissza mentek. Mi is elvonultunk aludni...........

*Másnap (délután 1 óra):*

Mindenki az unalom határán állt már mikor Liamnek életmentő ötlete támadt.
- Mi lenne ha megmutatnátok a várost a lányoknak?- kérdezte.
- És nekünk. Mert még nekünk se mutattátok meg.- mondta Niall. Így mindenki át öltözött és indultunk is.
Megmutattuk a nevezetességeket.  A kedvenc helyeinket. Ja és a kedvenc boltjainkat. A lányok persze éltek az alkalommal így vásároltunk egy sort. Vettek szuvenírt. De persze ruhákat is. Hisz nem mindig járnak Amerikában.... Elvittük őket a tengerpartra. Oda ahol forgattuk a mi fajta WMYB-t. Sokat hülyéskedtünk. A fiúk kitalálták, hogy menjünk el fagyizni. Elmentünk a mi szokásos helyünkre. Én kértem egy csokisat, egy csokis kekszeset, egy kindert, és egy pinguit. Niall meg is jegyezte, hogy milyen csokisat eszem.
- Lauren nem túloztad el kicsit a csokoládét?- kérdezte a fagyimat vizsgálva.
- Nem miért?- kérdeztem miközben belenyaltam a fagyimba.
- Mert mind a 4 gombócod csokiból áll.
- Tudod kell az energia.- mondtam neki. Aztán még elmentünk a parkba ahol ott volt egy papagáj család. És szórakoztunk egy kicsit.
Nem mondok sokat, ha azt mondom, hogy 3 másodpercig se bírta ki Louis magán a papagáj kis karmait. Volt egy papagáj ami beszélt és Harry, Niall és Zayn azzal hülyéskedtek, hogy olyan mondatokat mondattak vele mint például.
- Harry a legszexibb.- mondanom sem kell, hogy ez Harry ötlete volt. És a papagáj rekedtesen visszamondta. Nagyon jó volt. És El és Perrie is élvezte. Eléggé összebarátkoztam velük és nagyon kedvesek. Úgy 4 óra körül haza mentünk. Mind kifáradva lustálkodtunk a tv előtt. Persze beszélgettünk is. A fiúk felhozták azt a reggelt amikor megszívattam őket.
- Mi ez nem is igaz!- mondtam.
- Tényleg te voltál?- kérdezte kuncogva Perrie.
- Én?- kérdeztem.- Én nem.- tagadtam le.- Csak van róla videóm.- nevettem fel. Kimentem a konyhába és elővettem egy dobozos üdítőt. Aztán persze visszamentem a többiekhez.
- És megmutatod?- kérdezte El izgatottan.
- Hát persze!- vágtam rá. Majd gyors elkezdtem futni fel a lépcsőn. Még hallottam egy tompa ,,Hééé" kiáltást a fiúktól. De nem igazán érdekelt. Odaértem a szobámba Gyorsan megkerestem az íróasztalomon a pendrivémet majd szaladtam lefele. A tv- előtt álltam csak meg. Gyorsan bedugtam a helyére majd a kezembe vettem a távirányítót. Megkerestem majd indítottam. Most már nem csak mi hanem a fiúk, El és Perrie is végig nevették.
- Csapj bele Lauren!- mondta nevetve Perrie miközben feltartotta a kezét belecsaptam. Perrie pedig állta a barátja szúrós tekintetét. Így tett El is.
- Már kezdem azt hinni, hogy ti össze beszéltetek.....- húzta össze a szemét Louis.
- Igen ez nagyon gyanúúúúúúús......- húzta el az utolsó szót Niall.
- Pedig eskü, hogy eddig nem is ismertük egymást.- tettem a mellkasomra a kezem. A délután végig beszélgettük, majd vacsora után megnéztünk egy filmet. Aztán mindenki elvonult aludni a tegnapi felállásban. Mert El-ék csak Liam szülinapja után mennek haza............

2 megjegyzés: