zenék

2013. június 30., vasárnap

6.) Koncert!!!!

/ Hát ez a rész kicsit rövidebb, de sok kép van benne a következő eseménydúsabb lesz.../

Hajnal 3-kor kelés öltözés, a csomagok felkapása, reggeli és indulás a kocsihoz ami a repülőtérre visz. Igen ilyen amikor koncertezni kell egy másik városban. Konkrétabban Chicagoban. Annyira igazából nem zavar csak nem tudom magam kialudni. Ezt a ruhát választottam az utazásra.
  Épp reggeliztünk amikor a Harry és Niall jött le a lépcsőn.
- Itt meg mi folyik hajnalok hajnalán?- fogta a fejét Niall.
- Itt készülődés folyik.- mondta Dani.
- És miért?- értetlenkedett Harry.
- Chicagoba megyünk koncertre... és ti meg itthon maradtok. Na már értitek.- magyaráztam el nekik. Bólintottak majd Harry fel ment, Niall meg lent maradt.
- Hogyhogy nem mész fel?- kérdezte Lisa.
- Már nem bírok aludni...- mondta Niall.- De miért nem mondtátok, hogy mentek koncertre. Mindenki Christinere mutatott.
- Most miért? Elfelejtettem van ilyen.-nevette el magát.
- Lányok indulás!!!- szólt anya. Elköszöntünk Niall-től aztán gyors megfogtuk a csomagokat és indultunk. A kocsiban eléggé csöndben voltunk. De ez csak előjel volt a gépen lévő hülyéskedésünkre. És igazam lett. Gyors felszállás a különjáratunkra ahol csak mi leszünk. Amint fent voltunk és már az repültünk mindenki ment ide oda. Bekapcsoltuk a laptopunkat. És a fiúk fent voltak skype-on. És hívtak videózni.
- Hellóóóó!!!!- üvöltöttünk egy nagyot majd röhögtünk egyet.
- Sziasztok, hogy telik az út?- kérdezte Louis.
- Királyul! De bocs a hülyeségünkért de ilyen nálunk a stressz levezetése.- kértem bocsánatot tőlük.
- Nem gond!- vágta rá Harry. Így beszélgettünk egy ideig. De aztán el kellett köszönniük mert valahova mentek. Ki tudja hova? A repülőn csinált Lisa rólam egy fotót.
A koncert kb. úgy telt mint a karácsonyi. Az ilyen volt:
 Kivéve, hogy ez a ruha volt rajtam:

















A végén fotózkodtunk a rajongókkal és aláírást osztottunk. Imádom a rajongóinkat. Jó tudni, hogy szeretnek minket, ilyenkor nincs is jobb érzés. Bementünk egy boltba ahol ez lett:
 Sajnos hamar haza kellett mennünk a géppel. Mikor hazaértünk a fiúk nem voltak otthon. Mind letelepedtünk a tv elé és mit látunk? A fiúk focimeccse megy élőben. A végén ők nyertek. Én miközben ment a tv lerajzoltam őket:                         
 Niall









                                                           Zayn és Liam







Harry










                                                                                           Louis

















 Liam















Mikor hazajöttek gratuláltunk. Mikor észrevettem, hogy mit rajzoltam gyors összecsaptam a mappám.
- Az meg mi volt?-jött oda Niall.
- Semmiii....- szorítottam magamhoz a mappám.
- Na nem ezt így nem úszod meg.-rázta a fejét Louis. Szem forgatva odaadtam a mappám nekik.
- Wow! Ez aztán...-nézték a rajzaim a fiúk. 
- Ezt hogyan?- kérdezte Liam. Éreztem, hogy egyre jobban elpirulok és már nem volt kedvem beszélni se.
- Úgy, hogy unatkoztam és mivel ez jutott eszembe, ami szerintem nem olyan nagy dolog. Hiszen a tv-ben titeket néztünk. És most már vissza kérhetném a mappám?- nyújtottam a kezem. Odaadták majd felrohantam a szobámba, és magamra zártam. Rajzoltam és egyszer csak a babzsákfotelemben aludtam el.....

2 megjegyzés:

  1. Bár elég rövid volt, ez is nagyon tetszett! Hamar a köviiiiit! ;) Egyébként milyen gyakran fogod felrakni a részeket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy ez most ilyen rövid volt de most valahogy így jött ki. A gyakoriságot nem tudom de hetente 1 biztos várható, ha több időm lesz akkor többet rakok fel egy héten mert egy ilyen megírása több óra... de ha nincs időm akkor hetente 1-2, de ha esetleg nem tudok feltenni egy héten akkor azt be fogom jelenteni.

      Törlés