zenék

2013. június 23., vasárnap

4.) Dani szülinapja!!!

/Nagyon köszönöm Dreamer;) - nek a kommentjét. Remélem többen is írtok de addig is itt az új rész remélem tetszik és megéri ezért komit írni :)./

Reggel jó korán keltünk csak Dani nem, ő úgy tudta, hogy ma Tomhoz és Paulhoz megyünk megmutatni a dalt. A lányokkal a nappaliban találkoztunk úgy ahogy tegnap megbeszéltük.
- Oké akkor ébresszük föl a fiúkat!- suttogta Lisa. Majd mind lábujjhegyen lopakodtunk el a vendégszobáig.
- A terv a következő Amy és Lauren őrködik amíg én Katherine és Lisa felébresztjük a srácokat.- ismertette a taktikát Christine. Lisáék bementek mi meg kint várakoztunk. Kb. öt perc múlva kijöttek a lányok.
- Na akkor most mi van?- kérdeztem.
- Felöltöznek, addig Lisa itt marad. Amy felkelti Alexet, Lauren a kicsiket, Katherine és én pedig Mike-ot. Anyu már csinálja a reggelit apu pedig elszaladt elhozni Dani ajándékát. Itt találkozunk.- mondta Christine. Majd szétszéledtünk. Én felmentem a legfelső emeletre majd megálltam a kicsik szobája előtt. Sóhajtottam egyet majd benyitottam. A fiúk nagy meglepetésemre már felöltözve ücsörögtek az ágyukon.
- Hát ti?- könnyebbültem meg.
- Lisa mondta, hogy ha esetleg hamarabb kelnénk mint, hogy jössz öltözzünk fel és maradjunk csöndbe.- suttogott Nick.
- Oké akkor gyertek utánam nagyon Nagyon csendben.-toltam meg a második nagyont. Elindultam lefelé a kicsik meg követtek. Mikor odaértünk Lisához fellélegeztem. Mivel a legfelső emeleten nem csak a kicsik laknak hanem ott van az én és Dani szobája is.
- A többiek?- kérdeztem. Erre kiléptek Louisék a szobájukból. Igen voltak fejek mert olyan álmosak és kábák voltak, mint akik már két napja nem aludtak.
- Ébresztő!!!- csettintettünk Lisával mindegyik fiú arcába.
- Fent vagyunk....- mondták.
- Aha persze.-szólt Nick majd mind három kicsi megfogta a fiúk kezét és elkezdtek ugrálni, húzták a kezüket és még egyebek.
- Na jó most már tényleg fent vagyunk.-vette fel Niall a kis Joeyt.
- És mit kell csinálnunk most?- kérdezte Harry.
- Várni.- vágtuk rá egyszerre Lisával. Öt perc nem telt bele jöttek a többiek is.
- Oké akkor most irány lefelé.- parancsolt Christine. Mind lementünk majd elkezdtünk parancsra díszíteni. Én Niall és Harry segítségével kitettem a szerkesztett plakátot:
- Oké ez meg volt.- szálltam le a létráról. Majdnem elestem de Niall elkapott.
- Óvatosan azért.- mosolygott, és aztán letett.
 Aztán mentem és segítettem Amynek és Lisának a popcake-ek elrendezésében.                                                  
Ez Dani kedvenc édessége így ez sem hiányozhatott. Mire kész lettünk mindennel fél 10 volt. Míg vártuk Danit addig ültünk és csendben beszélgettünk. Anya már ki készítette a reggelit. (palacsintaaaaaaaa és barack illetve almalé). Apa is visszatért így már csak az ünnepelt hiányzott.




Egyszer csak lépteket hallunk a lépcső felől. Erre mind felálltunk és mikor Dani leért mi a lányokkal el kezdtük énekelni a Happy Birthsday-t
- Jézusom!!!!- sikított fel Dani - Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!!-ölelt meg mindenkit.
- Gyertek reggelizni!- hívott minket anyu. A reggeli nagyon fincsi volt. Én nutellásat ettem. :3:3:3 Majd következett a torta. Mutatom.
- Úristen!!! - ezt hajtogatta Dani miközben anyu hozta a tortát. A torta félig vaníliás és félig csokis volt. Szerintem mindenkinek ízlett. Mikor befejeztük Lisa felállt:
- Jó és akkor most következik az ajándék bontás.- mondta és az ajándékos asztalra mutatott. Danin látszott mennyire izgul mert remegett a keze mikor bontotta az ajándékokat. Tőlünk (én és a lányok) kapott egy pendrive-t ami egyben nyaklánc:
A kicsiktől rajzot kapott. Miketól és Alextól pedig egy pizsamát ( nem is akármilyet):
Az 1D srácaitól pedig egy BTR-s pólót kapott. Gondolom tegnap ezt vették meg a Apuékkal amíg mi fotózáson voltunk.
- Köszönöm szépen!- kezdett el ugrálni majd odament a srácokhoz és megölelte őket. Majd következett apuék ajándéka. Egy boríték amelyre rá volt írva, hogy DANINEK se több se kevesebb. Miközben kinyitotta elsőnek furcsán nézett majd mikor meglátta mi van benne alig kapott levegőt. Kivette és megmutatta nekünk is strand belépők voltak. 
- De hát ez csak tizenegy darab?-nézett fel kérdőn Dani.
- Pontosan. Ti és a fiúk mentek. Egyrészt mert nem szeretitek ha mi dajkálunk és a srácok már mondhatni felnőttek. Másrészt mert a menedzsereitek szerint jó lenne ha csapatépítő programokat szerveznénk nektek.- mondta apa.
- Mi majd a kicsikkel máskor megyünk.- nézett Nickre anya.- De ti induljatok pakolni, öltözni... na szóval készülődni.
Erre mint egy csapat óvodás mikor elsőnek nyitják ki a játszóteret, úgy rohantunk fel a szobáinkba. Így néztünk ki:
Mi (Csak  Dani kivételével):
 Dani pedig így:
Ja és a fiúk:

 11-re odaértünk. A strand ilyen volt:
Mikor odaértünk rögtön fürdőruhára öltöztünk. Lepakoltunk és indult a strandolás. A fiúk bombával kezdtek. Mi Danivel pedig csúszkáltunk. Minden csúszdát kipróbáltunk. Amikor mindenki viszonylag nyugisan ,,pancsolt" egyszer csak Louis lepancsolt minket. 
- Héééj- nevette el magát Amy. Amy nevetése mindig olyan megnyugtató. És akkor elkezdődött a CSATAAAA!!! A fiúk valahonnan, nem tudom honnan de szereztek vízipisztolyt. :) :) :) És azzal lőttek. Hát nem tudom, hogy apa, hogy hiette őket felnőttnek de mindegy. Amikor már 1-2 órája strandoltunk, én és Dani kimentünk egy kis fagyit enni. Mikor visszajöttünk azt vettem észre, hogy Dani ledermed. Követtem a tekintetét és nekem is elkerekedett a szemem. Ugyanis az 1D éppen a Big Time Rushsal beszélgetett. 
- Gyere már!- kezdtem el rángatni, a dolgon az sem segített, hogy Liam pont ránk (illetve Danire) mutatott és a BTR-es fiúk pont idenéztek. A végén valahogy sikerült odavonszolni. 
- Sziasztok!- köszönt James.- Boldog Szülinapot Dani!
Na igen erre nincs mit mondani... Dani kedvence pont James, azon csodálkozom, hogy nem ájult el.
- Sziasztok! Köszönöm szépen- mosolygott zavartan Dani.- És hogyhogy itt vagytok?
- A menedzseretek küldött minket " ajándéknak".-mondta Kendall. Aztán tovább strandoltunk de most már a Big Time Rush-sal. Nagyon jó fejek. És meg tudtam, hogy honnan ismerik a One Direction srácait. A nap végén Dani kapott mindenkitől egy aláírást. Mikor haza értünk a húgom még mindig mosolygott, mint a vadalma. Nagyon nagy BTR fan. Mivel fárasztó napunk volt ezért vacsi után mindenki készülődött aludni. A többiek nagyon hamar elaludtak. De mi még Danivel átbeszéltük az egész napot szóról szóra a szobájában. Úgy éjfél körül indultam aludni de még telóztam egy kicsit. Hogy megnézzem Lisa már feltöltötte-e a fotókat. Majd elaludtam........................

2 megjegyzés:

  1. Számomra mindenképp megéri kommentelni és ha továbbra is ilyen jókat írsz, akkor még fogok is sokaaat!;) Már várom a következőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még senki nem mondta azt, hogy jól írok és ez nagyon jól esik köszönöm. A másik blogomon is van már új rész. Szólok mert láttam, azt is olvasod. ;) És már írom a kövit! :):):)

      Törlés