zenék

2013. július 2., kedd

7.) Amy szülinapja :D

/ A részek gyakoriságát nem tudom biztosan meghatározni de az biztos, hogy hetente minimum 1 rész lesz.... Ja és azt szeretném mondani, hogy Lauren ájulásának oka kiderül a következő részben. Addig lehet izgulni. Jó olvasást a következő részig. ;)/

Reggel Lisa keltett fel.
- Lau! Ébredj már fel!- húzta le a takarót rólam.
- Jól van mindjárt kelek. Nem kell ilyennek lenni nem a bolygót szállták meg...-kászálódtam ki az ágyamból.
- Nem, de ma van Amynek a 18. szülinapja.- közölte.
- Úúú tényleg.-csaptam a fejemre. Teljesen megfeledkeztem róla de mivel megvan az ajándéka ezért nem gond. Gyors felöltöztem, aztán a hajamat behullámosítottam és elmentem Lisával a nappaliba. Már mindenki ott volt kivéve Niall-éket.
- Búúú...- szólalt meg a hátam mögött valaki. Én fordulásból pofon vágtam......... Louist. Mint rájöttem vannak reflexeim jééé.
- Aúú ezt miért kaptam.-fogta az arcát.
- A fene tudta, hogy így reagálok az ijesztésre. Amúgy meg ha már egy 14 éves lány ütése is fáj akkor neked véged.-forgattam a szemeimet. Majd odamentem anyuhoz aki épp a gofrit sütötte.
- Szia kicsim! Jól aludtál?- kérdezte anya miközben egy percre se vette el a tekintetét a gofrikról.
- Köszi anyu. Egész jól....- mondtam majd felültem a konyhapultra. Anyuval beszélgettem amíg kész nem lett.
- Gyerekek kész vagyok!- vitte oda a gofrit Katherine-nek. Majd mint felmentünk Amy szobájába. Miközben nyitottuk az ajtót elkezdtük énekelni a boldog szülinapot....
- El is felejtettem, hogy ma van.-pattant ki az ágyból. Mindenkit megölelt. 
- AJÁNDÉKOSZTÁÁÁÁÁÁS!!!!- üvöltöttek Nick-ék. 
 Ajándékok:
Tőlünk:
- Wow! Ez gyönyörű. Nagyon szépen köszönöm.-megölelt minket...- Ennek kiemelt helyet adunk.-mosolygott majd odatette a gitárversenyes díjai mellé.
Harryéktől:

Anyuéktól:
 - Úúúúú nagyon szépen köszönöm.- Ugrált örömében. Majd a kalapjában elkezdte eljátszani Taylor Swift-től az egyik számát. Mi pedig énekeltünk rá.
A végén a fiúk megtapsoltak minket.
- Ez király volt. Jobban elénekeltétek mint maga Taylor.- dicsért Harry majd összepacsizott Louval. Igen olvastam, hogy Harry és Taylor jártak... de, hogy ennyire utálja őt Harry azt nem tudtam.
- Oké és akkor mi jövünk.-jött oda Mike egy ajándékcsomaggal.
- Köszönöm..-nevetett Amy.-Most már mindenki ezt kapja szülinapjára?-kérdezte. Mike csak a vállát vonogatta röhögve.
- Üdv a klubban!- ölelte át Dani és Katherine. Igen Katherine-nek márciusban volt a szülinapja és ő kapta elsőnek ezt az ajit. Mutatom az övét:
- Na és most már reggelizhetünk?- kérdezte Niall. Erre mind elnevettük magunkat. Gofrit ettünk (mily meglepő) és narancslevet. És aztán jött a torta
- Amy a mai programotok előtt. Még van egy rádiós adásotok.- közölte a torta evés után apa.
- Nem gond ezt tudtam...de mi lesz a programunk?- kérdezte Amy.
- Mozizás.-közölte anyu.- megnézitek A zöld urait.- erre elsikítottuk magunkat. Már nagyon régóta meg akartuk nézni. Mert a bemutatója alapján egy oltári mesének tűnik.
- Lányok, lányok! Na akkor induljatok öltözni mert fél óra múlva indulunk.-mondta Mike. Mind felrohantunk és öltöztünk, hajat csináltunk, sminkeltünk... szóval elkészültünk. 25 perc alatt kész voltunk. De még gyors csináltunk egy képet de most anyuval.
- Na indulás lányok!- vette fel a kocsikulcsot Mike. Gyorsan odaértünk. Már Tom és Jessy (a rádiós műsor vezetője) már várt ránk.
- Sziasztok lányok! Gyertek megmutatom a helyeteket.-vezetett Jessy minket. Elfoglaltuk magunkat amíg nem kezdtünk. Eléggé izgultam mert nem akartam elrontani. Még egy gyors fotó és kezdés.
 - 3...2...1... kezdés- hallottam a "rendező" féleséget.
- Sziasztok itt vagyunk a kis reklám után. És itt van velem a youtube sztár Cimorelli lánybanda.- kezdte Jessy.
- És lányok ki lenne a vezető közületek?- kérdezte.
- Igazából nincs egyén a csapatunkban de ha azt kéne mondani, hogy ki tartja össze a csapatot akkor egyértelműen Christine és Lisa.- válaszolt Amy.
- Értem. Ez a kérdés most inkább Daninek és Laurennek szól. Mennyire nehéz 13-14 évesen egy híres énekesbanda tagja lenni?
- Nem olyan nehéz. Ugyanúgy tanulunk csak magántanároknál. De barátnőink ugyanúgy vannak.-válaszoltam.
- És lehet, hogy valaki szerint stresszes ez a munka de mivel mi imádunk énekelni számunkra megéri.-tette hozzá Dani.
- Jó és lányok mennyi időt vesz el a munka a szabadidőtökből?- kérdezte Jessy.
- Hát kicsit többet mint például az iskola. De nekem például ugyanúgy van időm a barátomra és még ki is tudunk néha kapcsolódni.-szólt Christine
- Áááá tényleg a fiúk...azokkal hogy álltok?
- Nekem van barátom a neve Nick.- szólt Christine.
- Nekem nincs senki olyan az életemben.-válaszolt Lisa. Amy, én és Katherine ugyanezt válaszoltuk.
- Mivel még csak 13 éves vagyok nem szoktam fiúkkal foglalkozni.- magyarázta Dani.
- Eléggé meglepett a válaszotok. Hisz most a ngysikerű britfiú bandával, a One Directionnel dolgoztok.
- Igen ez így van de ők azért idősebbek nálunk.-szólt Amy.
- De azért nem sokkal. Azt eláruljátok, hogy azért helyesek... vagy milyenek?
- A fiúk nagyon helyesek. De ez csak a külső belül ugyanolyan bolondok mint mi. Amúgy pedig kedvesek és nagyon jó fejek.
- Jó és még mielőtt énekelnétek szeretnék Boldog Szülinapot kívánni Amynek.
- Köszönöm.- mosolygott Amy. Aztán pedig elénekeltük az egyik dalunkat az új albumunkról.

- Oké hát akkor ez lett volna a Cimorelli lánybanda. Sok sikert a továbbiakban sziasztok. A nézőknek pedig üzenem, hogy a reklám után visszatérünk.- köszönt el Jessy.
Mikor kiértünk gyors elköszöntünk Jessytől és mentünk. Hamar otthon voltunk. 

- Sziasztok!- köszönt anya. Majd elment a konyhába apával ott álltunk a srácokkal szemben.
- Mi van szóval szerintetek is helyesek vagyunk?- kérdezte egy kis íncselkedéssel. 
- Hát tudod Harry muszáj volt hazudnunk nem akartunk titeket lejáratni.- fogta meg a vállát Amy. Aztán nem bírtuk tovább elröhögtük magunkat. 
- Nem hiszem el, hogy elhitted Harry.- mondta Dani. Majd ők is elkezdtek röhögni.
- Jól van menjünk készülni mert 1 óra múlva indulunk.- szólt Lisa és mind indultunk öltözni. Én ebbe mentem
Amíg nem kellett indulnunk ebédeltünk aztán én feltettem a videónkat Danivel:
Aztán indultunk a moziba.(Mi és az 1D) De mivel Amynek már megvolt a jogsija ezért ő vezetett.
Mikor odaértünk vettünk popcorn és üdítőt majd bementünk. A kajavevésnél:
Kaptunk menő 3D-s szemcsit is. :D Itt a bemutatója annak amit néztünk:
Mikor kijöttünk dőltünk a nevetéstől. A csigák haláliak voltak benne. Még ilyen jó mesét nem láttam.
- Hé nem megyünk el fagyizni?- kérdeztem hirtelen.
- De menjünk.-helyeselt Liam és Zayn.
Így sikerült az, hogy elmentünk fagyizni mutatom a fagyimat:
                                           (na jó ez most saját fotó kivételesen -szerk.)
Este hatkor estünk haza mert még elmentünk a szökőkúthoz ami a fagyizóhoz közel volt. És igen nem bírtuk ki, hogy ne vegyük le a cipőnket és bele ne menjünk. De egy kicsit fröcsköltük is egymást....de hát meleg volt.
                                                (itt a szökőkút  :D:D:D)
Otthon megvacsiztunk. (Blogonai volt nyami :P). Aztán még egy kicsit elfoglaltuk magunkat. Én gépeztem a többiek tv-ztek. Ja de még Dani zongorázni próbált és Amy pedig gitározott az új gitárján :). Még a nap utolsó képeként csináltam egy közös fotót Amyvel
Tíz óra körül aludtam el......



2 megjegyzés: