zenék

2013. június 1., szombat

2.) Meglepetés!!!

(Lauren szemszöge):

Ma reggel én keltem legelőször. Lementem a konyhába és ittam egy pohár kakaót. Majd felmentem a szobámba és hallgattam egy kis zenét. És közbe rajzoltam, így sikerült:
Mire végeztem fél 10 volt. Egyszer csak be jött Dani.
- Mit csinálsz?-kérdezte, majd kikapta a kezemből a vázlat füzetem- Úúúú ez nagyon klassz.
- Köszi. A többiek fent vannak?- kérdeztem.
- Ahan már mindenki öltözködik, hisz 11-től próba. Én is mindjárt megyek.
- Tényleg köszi, hogy emlékeztettél.-majd megöleltem, és miután kiment elkezdtem felöltözni.
Mivel próba van kényelmes ruhát kell felvenni. Miután felöltöztem lementem. Az öcséim épp reggeliztek.
- Sziasztok!-köszöntem majd adtam anyunak egy puszit.- Mi a reggeli?
- Vajas pirítós és narancslé.- válaszolt anyu.-Kérsz te is kicsim?
- Hát persze, úgyis kész vagyok.- mondtam majd leültem a székhez. Anya elém tette a kaját és a poharamat.
 Mire végeztem a többiek is leültek. És beindult a hangzavar. Mindig ez van, mindenki a tőle legtávolabbra esővel akart beszélni. A kicsik meg szimplán üvöltöttek. Én elmosogattam a tányérom majd kimentem mert majd megsüketültem. Az udvarunkon van egy faház amit még amikor Christina volt kicsi akkor épített apu. Mivel az öcséim nagyon rozogának tartják én szoktam idejönni ha valami bajom van, vagy csak szimplán nyugalomra vágyom.
Felmásztam leültem a kanapéra bent és hallgattam a kedvenc számomat a Justin Bieber- Stuck In The Moment. A zene hallgatást Katherine, Dani és Lisa zavarta meg.
- Lassan indulni kell Lauren!- szólt Lisa. Én kikapcsoltam a zenét.
- Tudom, nem felejtettem el.- reagáltam. Aztán hirtelen feljött Amy és Christina.
- Jesszusom Lauren te, hogy bírod ezt a poshadt szagot.-mondta Christina majd kinyitotta az ablakot.
- Annyira nem rossz.-mondtam.
- De az.- mondták mind az 5-en.
- Na jó induljunk próbára!- szálltam fel a kanapéról. Ja amúgy így néz ki a ház belülről:
Elköszöntünk anyuéktól majd beszálltunk a minibuszba. Igen ez van ha z embernek 10 testvére van. Mike vitt minket a stúdióba. Elbambultam így észre se vettem, hogy odaértünk. Bementünk és már ott volt a tánctanárunk Bess és a menedzserünk Tom.
- Sziasztok lányok!- köszöntött. És nem is tudom olyan sejtelmesen mosolygott.
- Szia Tom!- köszöntünk. És bementünk a táncterembe próbálni egész jól ment. Úgy a próba felénél Tom megszólalt.
- Lányok nekem most el kell mennem. Amíg nem jövök addig próbáljátok a dalokat tánccal. Bess is jön velem.- Majd mindketten kimentek. Hát mi egyszer elpróbáltuk aztán leültünk a sarokba és énekeltünk.
You got me good
Where Have You Been
Pont akkor nyitott be Tom amikor Dani szólózott én, Lisa és Christina táncoltunk Amy és Katherin meg énekelték a dallamot.
- LÁNYOK!!!!!- döbbent le. Mi meg abba hagytuk a táncolást Daniék meg az éneket. A dologhoz hozzá tartozik, hogy Dani egy széken állt. Majd megláttuk kik vannak mögötte. A ONE DIRECTION és a menedzserük gondolom.- Sajnálom nem szokták ezt csinálni.-kért tőlük bocsánatot. Majd bejöttek és velünk szembe álltak.
- Pszt, Dani szállj le a székről.-súgtam oda neki mert annyira megdöbbent, hogy elfelejtett leszállni. Segítettem neki leszállni.
- Lányok mivel nem próbáltatok most a vendégek előtt kell megmutatni.-nézett szigorúan a menedzserünk.
- De már próbáltuuuuunk.-kezdtük a nyafogást.
- Nem érdekel gyerünk.
És elkezdtünk táncolni és énekelni:

- Na lányok ők itt a One Direction. Velük fogtok majd egy közös dalt csinálni, illetve utána együtt turnézni.- szólt Tom.
- Úgy gondoltuk ez nagyon jó lenne a mind két csapat hírnevének. És legalább megismernétek egymást. Hisz két fiatalkorú csapatról van szó.-fejezte be a menedzserük. Hát mi csak összenéztünk.
- Na ismerkedjetek össze mi meg kint megbeszéljük a dolgainkat Paullal.- indult ki Tom. Majd itt hagytak minket. Kábé egy percig síri csend volt.
- Sziasztok  nevem Christina.- lépett elő közülünk. (Persze, hogy ő a legbátrabb.)
- Az enyém Katherine.-(Katherine)
- Én Lisa vagyok.- (Lisa) Míg ők bemutatkoztak én odaszóltam Daninek:
- Hé Dani nem ők akiknek három dalukat is feldolgoztuk?-kérdeztem suttogva.
- De, ők azok.- suttogta.
- Amy vagyok.- mosolygott Amy.
- Én Lauren vagyok. -szóltam.
- Én meg Dani.- (Dani). 
- És mi vagyunk a Cimorelli család.- mondtuk egyszerre majd elnevettük magunkat. Mert már annyira betanultuk a videóinknál, hogy mindig ez van. A fiúk csak néztek, hogy mi bajunk van.
- Sziasztok lányok! Az én nevem Louis.- mondta egy barna felzselézett hajú fiú.
- Az enyém Liam.- egy szintén barna hajú fiú mondta.
- Én Harry vagyok.- mosolygott a göndör hajú.
- Zayn vagyok.- szólt a fekete hajú.
- Én pedig Niall. vagyok.- mosolygott a közülük egyetlen szőke hajú kék szemű fiú.- És hány évesek vagytok?
- 12 (Dani), 14 (én), 17 (Amy), 19 (Lisa), 21 (Katherine), 22 (Christina).- mondtuk egymás után.
- És ti Hány évesek vagytok?- kérdezte Dani.
- 19 (Harry), 19 (Liam és Niall), 20 (Zayn), 21 (Louis).-mondták ők is.
- Hogy hogy van tizenkét éves is a bandában?- kérdezte Louis.
- Úgy, hogy Dani is nagyon jó énekes.- mondta Lisa.
- Milyen nap volt tegnap?-kérdezte Zayn.
- Péntek.-mondta Harry. Mi összenéztünk és....
- Ez meg mi volt?-kérdezték.
- Ez egy feldolgozott dal a sok közül.-mondtam.
- Lányok a közös dalról szólva mikor tudnánk azt összehozni?-kérdezte Liam.
- Bármikor.- szólt Lisa. Majd bejött Tom. És odajött hozzánk.
- Lányok nem is mondtam, ti fogjátok elszállásolni a fiúkat. Kivéve Pault. Őt én fogom.- mondta.- Ne aggódjatok Lynne-vel mindent elrendeztem. De most induljatok haza.- tette hozzá. Majd kiindultunk, de még utánunk szólt.
- És ne feledjétek holnap fotózás.- és azzal haza indultunk. A fiúk külön kocsiba voltak, őket Paul vitte. Mikor kiszálltunk mind és Paul elhajtott, megálltunk az ajtó előtt.
- Christina nem menjek megnézni, hogy....- kezdte Dani.
- Dani nem kell.-mosolygott.- Hisz a fiúknak egyszer úgy is meg kell tapasztalnia.- kacsintott. Louisék olyan értetlenül néztek minket... Nem tudták még mi vár rájuk. Mi tudtuk, így a fiúkat előre küldtük. És amikor beléptek egy ,,Támadáááááááááás" kiáltás és elkezdtek lőni a tesóink név szerint Christian, Nick, Joey és Alex. Csak ilyen kis szivacs lövedékkel lőttek... Amikor rájöttek, hogy nem mi vagyunk abbahagyták de addig lőttek. A fiúk ezt nem tudták hova tenni. Mikor mi is bementünk akkor én Joey-t, Lisa Nick-et, Christina Christian-t, Katherin pedig Alex-et fogta le amíg Amy és Dani elszedték a fegyvereket.
- Ez meg mi volt?-eszmélt föl Harry. Szegényeket nagyon sokkoltuk.
- Üdvözlünk titeket a családunkban.-mosolygott Amy.
- Jesszus hova kerültünk!?- szólt Liam. Majd jött anya és megmutatta nekik a szobájukat és a fiú fürdőszobát. Igen a családunkban kettő fürdő van egy a fiúké egy a lányoké. Amíg a srácok berendezkedtek én gyorsan átöltöztem és kirohantam a faházba. Csak akkor mentem le amikor vacsi volt. Aztán pedig letusoltam és elaludtam.



/ Itt az új rész, mint mondtam Lauren szemszögéből ha tetszik írd meg komiba ;)/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése