zenék

2013. június 15., szombat

3.) Fotózás

/ Sziasztok! Itt az új rész. És mivel látom a statisztikán, hogy 4-5 minimum nézik a blogot azt szeretném kérni, hogy írjatok kommenteket! Már mindenki írhat beállítottam úgy. Nektek csak pár pötyögés de én nagyon örülnék neki ha megtudnám ki olvassa a blogom és mi a véleménye./



Reggel mind 7:00-kor ébredtünk. Hisz fel kellett tenni az új videót és ilyenkor mind fent vagyunk és sikítozunk örömünkben.
A fiúk még aludtak volna de hát nálunk ilyenkor nincs alvás. Csak ugrálás és ugrálás. A fiúk kijöttek a vendégszobából és értetlenül néztek minket.
- Itt meg mi van?- ásította el magát Louis.
- Tettünk föl új videót a csatornánkra.- hagytam abba az ugrálást Danivel.
- Ja, és milyen lett, megnézhetjük?- kérdezte Niall.
- Hát persze!!!- kiáltottuk mind a lányokkal. Majd odakapcsoltunk a youtubon a videóra. Miközben a fiúk nézték (mert odaengedtük őket a gép közelébe) addig nem bírtuk megállni, hogy ne kezdjük el minimum dúdolni a dalt. Mikor vége lett:
- Ez nagyon jó.-mondta Harry. Még a fiúk dicsértek minket amikor Lisa megszólalt.
- Akkor nézzük meg ti milyenek vagytok.- ment oda a géphez és keresett egy olyat amit nem dolgoztunk fel tőlük.
 - Hát azért ti se panaszkodhattok.- mondta Dani mikor vége lett a két dalnak.
- Csak ti kiadtatok már jó pár olyan klipet ami szerepel a tv-ben míg nekünk 1 olyan van.- szólt Katherine.
- Azért nem olyan jó ha széttépnek a kis tinilányok. Az az agyamra tud menni.- kezdte el a "hát ez nem is olyan jó" dumát Harry.
- Hééé.- szóltunk Danivel.
- Azért nem mindenki olyan.- mondta Dani.- Nem kell általánosítani.
- Jó bocs nem rátok értettem.- kért bocsánatot Harry.
- Gyerekek kész a reggeli.- szólt ki anya. Erre mind kimentünk a konyhába.
Anya csinált zabpelyhet nekünk mivel 10-re fotózáson kell lennünk. Most a kicsik nem reggeliztek mert ők hamarabb ettek. De csak azért is odajöttek hozzám és Danihez (mi voltunk a két szélső) és elkezdtek minket piszkálni.
- Lauren, gyere már játszani!!!- húzta a pólóm Nick.
- Nick mindjárt megeszem és megyek.- mondtam. Csak, hogy amíg nem végeztem addig cibálta a pólóm a karom. Dani szintén így járt ugyanezt mondta csak Joeynak így őt Joey nyaggatta. Mikor végeztem már magukon kívül voltak a kicsik.
- Na jól van gyertek!- sóhajtottam.
- Éljeeeeeen!- kiáltották. Megfogták a focilabdát és engem konkrétan kihúztak az udvarra.
  A kicsikkel olyan könnyű játszani. A lényeg, hogy ne mindig te nyerj, mivel ha nincs sikerélményük el kezdenek sírni. Mi ezt már kitapasztaltuk, így tapasztaltan mentem ki játszani. A kedvencük a foci, hisz fiúk nem tudok mit tenni ennek de nem is akarok. 08:00-ig játszottam egyedül a srácokkal.
                                                  (Ez egy régebbi fotó az öcséimmel.)
Kijöttek a lányok és ugyebár az 1D is. És elkezdtünk amerikai focizni. Én fotóztam is egyet közben. Többre nem volt idő.


Mivel olyanok voltunk mint egy csoport hülye nem csodálom, hogy úgy néztek minket a fiúk mint az őrülteket.
- Ti nem akartok beszállni?- kérdezte Christine.
- Dehogynem!!!- kiáltott Louis. Én oda vittem nekik azt a fekete festéket amivel kifestettük mi is az arcunkat.
- Király!- mondta Zayn miután kifestették az arcukat. És elkezdtünk focizni a fiúk ellen nehezebb volt mert ők nagyok és erősek meg minden. De a mázlink az volt, hogy még nem tudtak játszani csak sima focit. ;) Plussz mi cselesek voltunk..... Mivel a fiúk öten voltak mi meg hatan kihívtuk Mike-ot. A végén 5:5 lett. A végén kezet fogtunk majd én Lisara, Dani Christinere, Amy pedig Katherinre ugrott fel.
- Lányok!- sikították majd elborultunk mind. Mi csak röhögni tudtunk saját magunkon. Nekem eszembe jutott valami és megkértem a lányokat, hogy jöjjenek velem.
- Na mit szólnátok egy kis vicchez?- kérdeztem.
- Benne vagyok.- mondták mind.
- Oké akkor fogjuk az arcfestőt és dekoráljuk ki a fiúkat. De Mike-ot nem mert ő már ismeri ezt a trükköt.
Mind bólintottunk és úgyhogy a fiúk ne lássák felvettünk egy-egy kis "bödönt". Odamentünk hozzájuk, összenéztünk és egy bólintás után összevissza kentünk minden fiút. Kivéve persze Mike-ot. 
- Héééé- röhögték el magukat, majd ők is összekentek minket. Majd miután jól ki hülyéskedtük magunkat leültünk a fűre.
- Lányok, nem illene készülődni mert ma fotózás...- jött ki anya, majd mikor meglátott minket nem jutott szóhoz.- Menjetek fürödni.
Mi persze engedelmeskedtünk mert igaza volt. Ha késünk Tom a fejünket veszi. Gyors megfürödtünk felöltöztünk normális ruhába. és indultunk. Most Christine vezetett mert Mike elvitte a fiúkat apuval valahová.
Mikor megérkeztünk a fotózásra April már ott volt. April a sminkesünk és nagyon jó fej.
- Lányok végre, hogy megérkeztetek. Gyertek!- üdvözölt minket miután kiszálltunk a kocsiból. És kezdetét vette a kavalkád. Mind leültünk és elkezdték csinálni a hajunkat. Hajmosás, Daninek még melírozás is. Majd előkerültek a hajvasalók göndörítők, kreppelők. Miután kész lett a hajunk és túléltem a hajlakk felhőt körülöttem bejöttek a sminkesek. Gyönyörűen ki lettünk sminkelve és, hogy teljes legyen a kép jöttek a styleisztok akik szebbnél szebb ruhákat mutattak. Végül miután felvettük, jöhetett a fotózás. Mondták ki, hogy álljon be majd jöttek a vaku villanások.

Ilyenek lettek a fotók. 13.00-ra végeztünk. Mikor kiléptünk mindenki a vakuvillanásoktól megvakultan lépett ki az épületből. Majd úgy döntöttünk megajándékozzuk magunkat egy kis pizzával. Mivel a túloldalon volt egy pizzázó. Lisa felhívta anyut, hogy tudjon róla.
- Rendben anyuval tisztáztam.-mondta majd elindultunk. Mikor elmentünk hirtelen fényképező kattintásokat láttunk hátrafordultunk és megláttuk a paparazzikat.
- Futás!!!- szólt Amy, majd mind futva menekültünk a pizzázóig. Igen minket is szoktak a paparazzik követni elég durva Nem? Kifulladva léptünk be. Rendeltünk majd amíg várakoztunk azon tanakodtunk közösen, hogy melyik fiú helyesebb az BTR-ből (Big Time Rush) de ezt nagyon halkan mert nem hallhatta senki. Megkaptuk a pizzákat... Nagyon jól esett. A Pizzázás után hazamentünk. Otthon várt minket a házimunka, mert hát hiába vagyunk sztárok attól még anyának a gyerekei vagyunk és ő így is bánik velünk. A fiúk így találtak ránk:
- én mosom a padlót
- Christine mosogat
- Katherine és Lisa mossa az ablakot
- Amy nyírja a füvet
- Dani meg mossa Luckyt a kutyusunkat
A fiúk kérdezték, hogy kell-e valamit segíteni de mind azt mondtuk, hogy nem. Így hát felmentek a "szobájukba". Mire végeztünk 15.50 körül lehetett. Mivel nem volt más dolgom zongoráztam kicsit. Mikor már minden kedvenc dalom eljátszottam hirtelen felindulásból elkezdtem egy ritmust játszani csak úgy. Erre bejött a többi lány. Amy gitárral kísérte az ismeretlen ritmust. Katherine és Dani elkezdtek táncolni. Christine énekelt egy jó szöveget rá Lisa pedig dobolt a az asztalon. Mikor már mindenki énekelt lejöttek a fiúk is ők is elkezdték énekelni. Jött egy olyan rész amihez csak rap illet és ezt mindenki érezte én és Dani elkezdtünk rappelni én kezdtem majd Dani folytatta. A végén pedig Amy hajlított egy nagyon jót. Mikor véget ért megtapsoltuk magunkat. Majd bejött anya.
- Ez nagyon jó volt.
- Igen csak kár, hogy már nem tudjuk a szöveget. :`( :( :(- szólt Dani erre mindenki elkezdte mondani, hogy hát igen sajnos meg stb.
- Nem is.- mondtam majd mindenki ám nézett.- Megvan az egész dal mivel én felvettem diktafonnal amit zongoráztam így a dalt is.
- Óóóó de jó, hogy ilyen vagy. Ez nagy mázli.-Ölelt meg Lisa.
- Én pedig felvettem videóra.-szólt Nick. Így történt, hogy a dalunk nem ment kárba. Még fürdés közben is azt dúdoltam. Mi előtt elaludtam meghallgattam az egészet a diktafonon. Majd elaludtam....

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon-nagyon tetszik, csak így tovább! :D Megszeretteted veled a Cimorelli lányokat! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm nagyon jól esik a kommented remélem fogod még olvasni, és örülök, hogy megszeretted :)

      Törlés