zenék

2013. június 28., péntek

5.) Az új klipp :)

Reggel tízkor keltünk fel. Már mindenki fent volt csak én és Dani nem, mert ugyebár mi éjfélig fent voltunk. Danivel együtt jöttünk ki és mentünk le a konyhára.
- Szerinted fent vannak a többiek?-suttogta Dani.
- Tuti. Ilyenkor már mindenki fent van.- mondtam. Mert én már csak tudom átlagosan hamar kelek. Miközben mentünk le nem beszéltünk, mind ketten gondolkoztunk.A rossz az volt, hogy gyorsan leértünk.
- Sziasztok!- köszönt...Niall? Kicsit meglepődtem hisz eddig a fiúk nem voltak ilyen szabadak. Vagy hát, hogy is mondjam nem szégyellősek.
- Né már! Zayn vannak olyanok akik nálad is többet alszanak.- bokszolta vállba Liam Zaynt.
- Héééé ez csak azért van mert éjfélig fent maradtunk még!- közöltem.
- Micsoda??? Lányok miért nem feküdtetek le?- anya szeme gyanúsan méregetett minket.
- Anya, már nem vagyunk ovisok kibírjuk a sokáig fent maradást. Amúgy meg azért mert én teljesen fel voltam töltődve és Lauren is. És a szobámban csendben beszélgettünk.- vallotta be Dani.
- Rendben.- nyugodott meg anya. Mostanság túl sok olyat lát, hogy 12-14 évesek vágják az ereiket meg öngyilkosok lesznek.- Kértek enni?
- Igen.- mondtuk Danivel.
- Anya én kivihetem a reggelit?- néztem kérlelően.
- Vigyed csak hozd is vissza!- sóhajtott anya. Odaadta a tálcát amin 2 szelet bundás kenyér volt majonézzel és egy bögre kakaó.A bögrémben volt két csokis keksz.
Nagy nehezen de sikerült felmásznom a faházba úgyhogy nem ejtettem el illetve nem borítottam ki a tálcámat. Beállítottam egy zenét, hogy legyen hangulat. Conor Maynard- Vegas Girl . Mikor véget érte a szám leállítottam. Olyan jól esett a bundás kenyér, hogy legszívesebben kértem volna még. De nem akartam le menni. Egyszer csak azt vettem észre, hogy valaki jön fel. ,,Biztos Dani vagy valamelyik nővérem" gondoltam magamban majd ittam tovább a kakaómat. Legnagyobb meglepetésemre a fiúk jöttek fel. Elég furcsa fejet vághattam.
- Honnan...-kezdtem, de Liam közbeszólt.
- Kérdeztük hova mész erre Lisa azt mondta, hogy a faházba.
- És aztán Amy megmutatta.-szólt Niall.
- Akkor jó.-nyugtáztam majd letettem a tálcát az asztalra.
- És Lauren te mindig itt szoktál lenni?- kérdezte Harry.
- Öhh igen.- mosolyogtam hülyén.- De amúgy semmi nem tiltja meg, hogy leüljetek.
- Ja szóval le szabad. Köszönjük a megtiszteltetést.- röhögött Louis. Majd leült mellém Liam mellé Niall. A két külön álló fotelbe Louis és Zayn. Aztán Harry pedig leült Louis ölébe. Kicsit furcsán néztem de inkább szó nélkül hagytam.
- És az első napon is ott voltál?- kérdezte hirtelen Liam. Váratlanul ért a kérdés mert azt hittem nem érdekli őket hol vagyok.
- Igen itt voltam mert máshol nem képesek nyugton hagyni.- válaszoltam. A fiúk megértően bólogattak és mondogatták, hogy ,,Ja értem.".
- Gondolom.- forgattam a szemeimet.
- Most miért? Szerinted mi nem megyünk egymás agyára néhe?- kérdezte Liam.
- Az más ha egy 19-20-21 éves megy az agyadra mint, hogy egy 5-6-7 éves nem de bár?- kérdeztem.
- Ott a pont. De kicsit érettebb vagy a korodnál.- jegyezte meg Niall. Egyszer csak üvöltést hallottam.
- LAAAAAUREEEEEEEEEEEEN!!!!-üvöltött fel Christine. Felálltam a fotelből és elindultam a híd felé. Közbe kikerültem mindegyik fiú lábát mert kitették, hogy felbukjak.
- Óóó a francba!- hallottam Louis halk beszédét.
- Én is szeretlek titeket!- mosolyogtam miután hátra fordultam. A fiúk egy jót röhögtek ezen. A híd közepén megálltam.
- MIVAAAAAAN?- üvöltöttem vissza.
- Az van, hogy még van egy kis dolgunk a klippel kapcsolatban. Tudod még kell egy kicsit fotózni.- oktatott ki a nővérem.
- Basszus!- csaptam a fejemre.- Rögtön megyek.
Majd szaladtam vissza. Mivel Most csak Louis próbálkozott a lábkitétellel. Gyors belerúgtam majd mentem tovább.
- Ja és húzzatok lefele, amíg szépen mondom.- kiáltottam vissza a fiúknak.
- Mert mi lesz?-kérdezték.
- Nagy baj nektek.-mosolyodtam el gonoszan. Majd fogtam és bezártam az ajtót. Hallottam, hogy belülről káromkodnak amikor rájöttek, hogy zárva. ,,Ez van, majd megtanulják". És hallattam egy ördögi kacajt. Mikor ezt meghallották kimentek a hídra. 
- Na várj csak egyszer lejutunk de azt te nem úszod meg!- röhögte el magát Liam. Erre én visszafordultam hozzájuk kiöltöttem a nyelvem majd befutottam a házba. Mikor csuktam be az ajtót láttam, hogy lemásznak a hídon....o.O
- Na végre Lauren.- szólt Tom majd beterelt minket a sminkesekhez, fodrászokhoz és stylistokhoz. Negyed óra és kész voltunk.
Amikor kimentünk a fiúk már lent voltak és szúrós szemmel néztek engem. De nem az a komoly fajta, hanem a "gyerekesenduzzogokdeazértbelülröhögökfajta". De aztán végig néztek rajtunk és elcsodálkoztak.
- Csinik vagytok.- mosolygott Harry.
- Nem csajozunk!- mondtuk egyszerre Danivel. Erre a fiúk elröhögték magukat.
- Ja és Lauren veled még számolunk.- mondta Niall. Én csak ártatlanul néztem rájuk.
- Miért mit csinált Lauren?- kérdezte Lisa miközben vigyorogva nézett engem.
- Bezárt minket a faházba!!!- mondták a fiúk egyszerre. A lányokkal összepacsiztam.
- Ez szép volt hugi.- mondta Lisa. A fiúk egy amolyan "Hééé" képet vágtak.
- Bocs mi mentünk fotózásra.- indultam el a lányokkal. Tom tiszta ideg volt szerintem azt se tudta hol áll a feje. De mindig ilyen a klipp megjelenése előtt. Jöttek a fotósok. Én csak úgy hívom őket, hogy az ide állj-oda állj emberek. Mert csak ezt mondják csináld ezt, állj oda, nem nem jó így csináld. Kb. így telt a fotózás amikor egyszer csak azt éreztem, hogy megremeg a lábam és nem éreztem magam túl jól. Hányingerem volt.
- Jézusom Lauren jól vagy? Olyan fehér vagy mint a fal.- mondta rémülten Tom. A lányok, sőt mindenki rám nézett. Én csak erőtlenül megráztam a fejem, majd egy sikítást hallottam amint eltompul. És éreztem, hogy a földre rogyok. És minden elsötétül.

"Christine szemszöge:"
- Lauren, Lauren!- rázogattam az elájult húgomat. A többiek szintén mellettem, kivéve Danit, ő elszaladt anyuért. guggoltak és szólongatták. Még soha nem ájult el.- LAUREN KELJ MÁR FEL!- üvöltöttem hisztérikusan. Egyszer csak azt veszem észre, hogy anya és a fiúk rohannak ki az ajtón. Liam hirtelen fogta és a fiúk segítségével fel vette. Ezt el se hiszem a húgom úgy néz ki mint egy rongybaba. 
- Dani menj be és vizezz be egy konyharuhát. Amy te rohanj és keress bármilyen cukros ételt és vizet. Liam kérlek fektesd le majd a kanapéra.- anya úgy osztotta az utasításokat mint egy profi. A kicsik már sírtak. És nekünk kellett nyugtatgatni őket. De hogyan? ők se hülyék tudják mi történt. Nem lehet hazudni nekik.....

" Liam szemszöge (az ájuláskor)":
Míg a lányok fotózkodtak mi halkan beszélgettünk és közben Lynne mosogatott. Majd hallottunk egy hatalmas sikítást. Mind felkaptuk a fejünket. Majd hirtelen Dani rohant be az ajtón.
- Anya, anya, anya..... Lauren elájult!- érződött a hangján, hogy a sírás határán áll. Lynne-nek a kezéből kiesett a műanyag pohár és elkezdett rohanni. Mi is rohantunk, ha kell akkor tudjunk segíteni. És kellett is. Amikor kiértünk akkor csak azt láttam, hogy a lányok körülötte guggolnak Christine rázogatja és beszél hozzá. Amikor odaértünk én fogtam és felkaptam. Olyan volt mint egy életnagyságú rongybaba. Teljesen fehér volt. Miközben vittem befelé hallottam, ahogy Lynne parancsokat osztogat.
- Dani menj be és vizezz be egy konyharuhát. Amy te rohanj és keress bármilyen cukros ételt és vizet. Liam kérlek fektesd le majd a kanapéra.
A fiúk segítettek. Niall nyitotta ki az ajtót én pedig amint beléptem megkerestem a szememmel a legközelebbi kanapét és letettem. Konkréten mintha a koporsójába fektettem volna be Laurent. Mikor letettem Lynne rögtön mondta Niall-nek. Hogy tartsa a fel a lábait. Majd fogta és a vizes konyharuhával kezdte a homlokát és a tarkóját törölgetni. Majd ezt odaadta Lisanak. És próbálta megetetni veled a csokoládét és itatni a cukros vízzel. Körülnéztem a srácok a földet nézték. A lányok próbáltak nem sírni de nem bírták. Katherine próbálta Joey-ékat nyugtatni, mert ők már bőgtek. Én ott ültem a kanapé karfáján amikor egyszer csak végre mocorogni kezdett Lauren....

"Lauren szemszöge:"
Valahogy tudtam, hogy elájultam de nem érdekelt. Egy nyugodt kis réten voltam. És előjött egy őzike.
- Gyere, gyere...-ezt hajtogatta és én elindultam. Oda vezetett egy tükörhöz ahol én -szerintem jó pár év múlva- egy esküvői ruhában álltam. Egyszer csak a tükör eltűnt és én ott álltam az esküvőmön. Érdekes módon ott volt 4 One direction tag. Liam hiányzott onnan. Mielőtt megláthattam volna ki a vőlegényem elkezdtem felébredni....Kinyitottam a szemem és ott volt az egész...mindenki.
- Mi történt?-kérdeztem. A lányok egy örömsikításban törtek ki és odarohantak megölelni. A fiúk is odajöttek. Csak akkor vettem észre, hogy a fejemnél a karfán Liam ült, Niall pedig a lábamat tartottam. 
- Lauren te elájultál a fotózás közepén....-mondta anya.
- De hála istennek jól vagy!- kiabált Christian. És ők is megöleltek. Mindenki csak ölelgetett.
- Jól van örülök, hogy örültök de megfojtotok...- próbáltam beszélni. Erre mindenki elengedett.
- 10 perc szünetet tartunk, hogy magadhoz térj Lauren. De után folytatjuk.- szólt Tom. A tíz perc alatt szó szerint halálra szeretgettek. De azért ettem pár falatot. Majd visszatértünk a fotózáshoz. Gyorsan végeztünk. Majd feltettük a VEVO csatornánkra az új klippünket.
Mikor végeztünk normális ruhába öltöztem. Vacsora után elkezdtem tv-zni. Egyszer csak a Louis-ék előugrottak mit tudom én honnan és elkezdtek csikizni. 
- Ne már!- sikítottam. 
- Nem, nem kölcsön kenyér visszajár.- rázta a fejét Louis. Erre sikítottam egy akkorát és nagyon hosszan kitartottam a fiúk nem bírták és inkább a fülükre tették a kezüket.
- 1.) Megérdemeltétek mert kiakartatok gáncsolni, 2.) én a helyetekben nem próbálkoznék mert egy énekesnek nagy a tüdeje, mint tudjátok.-hagytam abba. Majd fogtam és felszaladtam fürödni. Majd gyorsan elaludtam.

2 megjegyzés:

  1. Miért ájult el Lauren? Hm... Ugye azért még kiderül? Tök jó a Cimorelli klip! Ahhj, már várom a következőőőt! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze minden ki fog derülni ;), nem sokára új rész addig is kitartás...

      Törlés