zenék

2013. május 26., vasárnap

1.) Előzmények

A One Direction házában, Liam szemszöge:

Délelőtt 10-kor épp horrorfilmet néztünk amikor megjelent Paul és kikapcsolta a tv-t.
- HÉÉÉ- üvöltöttünk fel egyszerre.
- Bocs fiúk de ez most nagyon fontos ügy.-ült le közénk a kanapéra. Majd letette a a laptopját az asztalra.- Srácok lenne egy banda akivel csinálhatnátok egy közös dalt, aztán turnéznátok együtt.
- Milyen banda?-kérdezte meg Harry.
- Egy lánybanda.-mondta Paul.
- Tényleg?- kapta fel a fejét Zayn.
- Ki kell téged ábrándítsalak Zayn...mert nem a Little Mix az. Sőt nem is angol hanem Kaliforniai.
- Akkor meg kik?-kérdezte Niall.
- A Cimorelli lánybanda. Ők összetartóbbak bármelyik csapatnál.
- Ezt mondják mindegyikre. Mitől lennének összetartóbbak, mint például mi?-kérdeztem.
- Onnan, hogy ők mind a hatan testvérek- mondta a menedzserünk.- De tessék nézzétek meg őket kezdjük a ti számotokkal.
- A miénkkel?-kérdeztük. És Paul elindította a Youtubon egy számot
 Miután véget ért mindannyiunknak kerekedett a szeme.
- Ezek...-kezdtem bele.
- ....nagyon tehetségesek.-fejezte be Louis.
- És nagyon csinosak is.-mosolygott Harry.
- Na és még nézzetek meg kettőt.

- Mivel ők szépek,viccesek, tehetségesek.....-kezdte Paul.-... ezért gondoltam, hogy lehetne egy közös dalotok aztán egy közös turnétok. Ez nektek is és nekik is jó lenne.-mondta.
- Jó én benne vagyok.-szóltam.
- Én is.- Niall.
- Én is.- Louis.
- Én szintén.- szólt Harry.
- Én is.- Zayn.
- Jó akkor én beszélek a menedzserükkel. Itt hagyom a laptopomat ha akarjátok nézzetek még videót tőlük.- ment ki Paul. Mind a laptop köré gyűltünk és megnéztünk pár videót:
- Nézzétek ezt a múlt hétvégén tették fel!- kattintott Louis egyre:
- Apám ezek nagyon jól énekelnek kíváncsi vagyok milyenek.- szólt Zayn.
- Hát nagyon bolondok.-mondat Niall.- Már ahogy látni lehet a videókból.
- Miért mi nem vagyunk azok?- bandzsított Louis. Erre mind felröhögtünk, majd elindítottam egy tegnap feltett videót.

Pár óra múlva visszajött Paul.
- Na fiúk, pakoljatok! Holnap irány Amerika.-szólt Paul.- Hajnal 02:00-kor indul a repülő. Úgyhogy menjetek pakolni!
- IGEEEEEEEEEEEEEEEEN!- üvöltöttük. Mindenki berohant a szobájába pakolni.....


/ Ezzel kezdem a részeket remélem tetszik hamarosan új rész. Ja és az újat már Lauren szemszögéből fogom kezdeni./

2 megjegyzés:

  1. Szia, olvasom a blogod, én is hasonlót írok (Cimorelli és One Direction) ugyan még csak 2 rész van fent de próbálom irogatni.
    Nagyon tetszik a blogod! :D
    Nézz be ha gondolod.
    http://cimorelli-dreams-with-one-direction.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze hogy beleolvasok ez alap, hisz te is olvasod az enyém ;) és örülök, hogy tetszik!

      Törlés