zenék

2013. július 10., szerda

8.) BFF nap :D

 / Ez lehet, hogy nem lett olyan hosszú de ezzel indítom a hetet./

Reggel jó hamar föl keltem. Nagyon izgatott voltam, mert ma jön haza Spanyolországból a legjobb barátnőm, Elli. Gyorsan felöltöztem és lementem a konyhába. Anyát ott találtam, de amint megláttam a kezében egy orvosi kézikönyvet inkább csendben hátrálni kezdtem.
- Lauren te vagy az?- kérdezte fel sem nézve a könyvből.
- Igen, én vagyok.- mentem oda hozzá.
- Kicsim, az nap amikor elájultál ettél rendesen?-kérdezte. Én csak bólintottam.- Akkor nem tudom mi a baj.-csapta össze a könyvet.
- Anyu semmi bajom.- ráztam a fejem.
- Én ezt nem így látom.- nézett le. Én is lenéztem a kezeim önkéntelenül is remegtek és a lábam is dobolt.- Lauren nem lehet, hogy stresszes vagy? Megérteném, hisz 14 éves vagy és szerintem Dani is elég stresszes lehet ettől....
- Anya!- vágtam a szavába.- Egyáltalán nincs semmi bajom, jól vagyok csak pihennem kell. Ami ma meg is lesz mert jön Elli és ezt a napot nem ronthatja el semmi.- mondtam Sóhajtottam egyet. Anyuval csináltam a reggelit. Én terítettem meg majd szépen sorba kipakoltam a rántottákat. Épp jött le a három öcsém így velük reggeliztem. Majd megterítettem mindenkinek és leültem a tv elé. Unatkozva néztem a csatornákat majd hirtelen a zenecsatornára kapcsoltam. Akkor jött le Lisa és Amy. És a zene csatornán elindult a mi dalunk.
Odarohantak hozzám és elkezdtünk sikítozni. Na erre mindenki lejött, de tényleg mindenki, mi- a lányok- csak énekeltük, mert nagyon örültünk ennek, mikor vége lett pont egy 1D szám kezdődött.
Na hát a fiúk nem ugráltak és sikítoztak (szép is lett volna xDxDxD), de azért ők is énekelték. És amikor a táncos rész volt ők is táncoltak. És mutatták nekünk is, hogy csináljuk úgyhogy mind a két banda ezt táncolta. Elég viccesen nézhettünk ki.... Amikor vége lett a többiek elmentek reggelizni én pedig visszaültem és elkezdtem nézni a Varázslók a Waverly helyrőlt. A lányok furcsállták, hogy nem megyek kajálni.
- Lauren nem jössz?- kérdezte Dani.
- Nem én már reggeliztem Nickékkel.-válaszoltam hátra sem nézve. Dani csak vállat vont és elkezdtek reggelizni. A reggeli közepénél csengettek. Én gyorsan odarohantam és kiáltottam, hogy ,,KINYITOOOM".
Amint kinyitottam az ajtót megláttam az én szőke hajú barátnőmet
- Sziaaaa!- ugrottam a nyakába Ellinek.
- Szia!-ölelt vissza.- Lau most már engedj el mert megfojtasz.- elengedtem és beljebb vezettem. Be kellett mutatnom a fiúknak :/.
- Anyu megjött Elli.- mondtam hangosan miközben mentünk a konyhába. A fiúk nagyon meglepődtek.
- Fiúk ő itt a legjobb barátnőm Elli Norton.- mutattam be Ellit.- Ti is bemutatkozhatnátok.-mondtam egy kicsit parancsolgatós stílusban. Erre felálltak és odajöttek hozzánk.
- Szia én Niall Horan vagyok.
- Én Louis Tomlinson.
- Én Liam Payne.
- Én Zayn Malik.
- Én pedig Harry Styles vagyok.- mutatkoztak be sorban. 
- Igen tudom kik vagytok.- mosolygott Elli.- Én Elli Norton vagyok. Lauren írta, hogy itt laktok.
- Oké akkor mi most mentünk.- húztam fel Ellit a lépcsőn. 
- Na mit csináljunk?- kérdeztem amikor már a szobámba voltunk.
- Nézzünk filmet!!!- mondta ki az ötletét Elli.
- Jó de mit?- kérdeztem, mire előhúzta a táskájából a Madagaszkár 3. -at. Gyors leszaladtam csináltam popcornt addig Elli elintézte fent a dolgokat. Majd bekucorodtunk és elkezdtük nézni.
Nagyon jó film. Végig nevettük az egészet. A végén felálltam és elkezdtem
- Óóóó tátátárárárá ráttá cirkusz tátátárárárá ráttá cirkusz....- és így tovább és Elli szó szerint fetrengett a röhögéstől. A vicc az volt az egészben, hogy így mentünk le és hát a többiek nem tudták eldönteni, hogy mi a bajunk.
- Jól van lányok menjetek sétálni inkább.- lökdösött minket anya nevetve az ajtó felé. Így néztünk ki.
Sétáltunk egy hatalmasat. Konkrétan mindenhol voltunk. És közbe beszéltünk egy csomót. Megbeszéltük milyen volt Spanyolország. Mondta, hogy ott nincs is szőke csaj csak a turisták. Én meg meséltem nekik az 1D- ről meg minden ilyesmiről. Igaz e-maileztünk de ezt a beszélgetést nem pótolhatja semmi.
- Kár, hogy még 4 napig nem látjuk egy mást.-mondta szomorúan.- Illetve öt.- Igen sajnos családi piknikre megyünk Floridába. De hirtelen támadt egy ötletem.
- Mi lenne ha velünk jönnél. Christina-nak is jön úgy is a barátja (Nick).- mondtam.
- Úúúú az de jó lenne. Oké kérdezzük meg!- így hazafelé vettük az irányt. Mikor beléptünk Lisa és Niall megállítottak.
- Állj! Ugye most már normálisak vagytok?- kérdezte Lisa.
- Igen de most már engedj!- mondtam. Elengedtek minket így gyors odarohantunk anyuhoz.
- Anyuuu!- kezdtem.
- Igen Lauren?- kérdezett vissza.
- Nem lehetne, hogy Elli is eljön a családi piknikre?-kérdeztem kiskutya szemekkel.
- Lehet róla szó. Felhívom Elli anyukáját és megkérdezem. Amúgy holnapután indulunk.- mondta majd elment a telefonhoz. 5 perc múlva visszajött.
- Elli! Jöhetsz velünk!- mondta mosolyogva. Ez nagyon jó volt
- Vííííí!- ugráltunk folyamatosan. Sajnos 4-kor haza kellett mennie. Ezért én csak a szobámba rajzoltam, miközben videó kameráztam Ellivel......
                                                        (rajzom :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése