zenék

2013. július 17., szerda

9.) A családi piknik után....

/ Itt az eheti rész. Remélem tetszik és komiztok. Ja és látom, hogy az utóbbi két részt +1-ezte valaki. Az a gond, hogy nem tudom mit jelent. És valaki eltudná magyarázni komiban, ja és lehetőleg aki ezt csinálta az létszi írjon komit. Thanks. :D/

Tegnap értünk haza a családi piknikről. Nagyon jó volt ez a pár nap. Ellivel töltöttem egy csomó időt. A fiúk Paullal elmentek valahova. Így addig nem láttuk egymást. Nagyon megszerettem a fiúkat. Kb. olyanok lettek számomra mint a bátyáim. Ja és amúgy a piknik összefoglalva ilyen volt:
Ma reggel korán keltem fel. Még senki sem volt fent 6 órakor. Gyors előszedtem a laptopom és netelni kezdtem. Találtam egy cikket aminek érdekes volt a címe. ,,A One Direction és a Cimorelli....Lehet a bandatagok között románc?" Gyors rákattoltam és olvasni kezdtem:
,, A brit fiú banda és az amerikai lánybanda együtt fognak dolgozni. A két banda majdnem egy korban van így senki nem csodálná ha kialakulna valami féle szerelem. Hisz a fiúk legutóbbi interjújában nyilatkoztak erről. ,,A Cimorelliben az összes lány nagyon szép".-nyilatkozta Niall Horan.- ,,A személyiségük is tetszik. És nem csodálnám ha valamelyik bandatag összejönne az egyik lánnyal".- a többi tag szintén ezt nyilatkozta. És mivel a lányok a legutóbbi rádiós adásukban azt mondták, hogy az 1D helyes.... Így hát.... lássuk mit hoz több hónapnyi együtt dolgozás."
Egy ideig csak bámultam. Aztán inkább csak megvontam a vállam és tovább neteltem. Aztán mivel fél hét volt gondoltam lemegyek inni egy pohár kakaót. Lopakodva lementem és csináltam egy bögre kakaót. Majd eszembe jutott, hogy mi lenne ha csinálnék reggelit. Anya úgyis fáradt legalább pihen egy kicsit. De mielőtt elkezdtem volna, anyuék szobájában kikapcsoltam az ébresztőt. Majd a konyhában elkezdtem levenni a fóliát a virsliről és tettem fel forrni vizet. Épp ittam a kakaóm amikor egyszer csak meghallom, hogy valaki köszön a hátam mögött. Az ijedtségtől majd kiköptem a kakaót, ezért sikeresen félre nyeltem és elkezdtem köhögni.
- Nyugi-nyugi csak én vagyok.- veregette a hátamat Liam. Ennyire ijesztő volnék?- kérdezte nevetve.
- Nem, nem vagy az de ha azt hinnéd, hogy mindenki alszik és valaki megszólalna mögötted a hatalmas csöndben miközben iszol..... szerintem te is félre nyelnél.-mondtam.
- Lehet...Amúgy meg mit csinálsz?- kérdezte.
- Reggelit anya helyett. Hogy tudjon pihenni.- magyaráztam meg miközben kiszedtem a kicsik reggeliét és újabb 7-et beletettem.
- És segíthetek?- nézett rám.
- Ha nagyon akarsz.-válaszoltam. És így történt, hogy a reggelit Liammel csináltam. A kicsik mikor lejöttek megkérdezték, hogy hol van anya én meg csak annyit mondtam, hogy most mi csináltuk a reggelit. Ezzel le is tudták és leültek a helyükre. Én is meg Liam is velük ettem. Majd gyorsan megterítettünk és elmentünk játszani Joeyékkal. Elég vicces volt mivel mind 3-an azt akarták, hogy Liam fel vegye őket. Végül mind 3-at cipelte külön-külön egy kis ideig.
- Hogy bírjátok ki őket?- nevetett.
- Hát tudod, már megedződtünk az évek alatt.-válaszoltam én is nevetve. A végén fociztunk és meg kell mondjam nagyon jól focizik Liam.
- A többiek is ilyen jól fociznak?-kérdeztem tőle.
- Aha, főleg Louis ő sokkal jobban.
- Oké akkor máskor rátok hagyjuk az öcséinket. Ellesztek majd biztosan.
- Hé azt nem mondtam, hogy vállalunk bébicsőszködést.- borzolta meg a hajam.
- Ezt nem kellett volna.- ráztam meg a fejem.
- Mert?- kezdett el kötözködni. És kergetőztünk mikor elkaptam fejbe vágtam. Majd bementünk. A többiek elkezdtek le felé szállingózni. Mikor már mindenki a szüleinken kívül lent volt feltűnt nekik, hogy nincs lent anya.
- Anya hol van?- kérdezte Christine.
- Anya..... kikapcsoltam az ébresztőjét, hogy tudjon pihenni.-magyaráztam.
- Aha és akkor ki csinált reggelit?- tette fel a kérdést Katherine.
- Lauren... én pedig segítettem neki.-válaszolta Liam. Mindenki megreggelizett én pedig Danivel elpakoltam amíg Lisa anyunak és apunak megterített. Aztán mindenki el volt. Egyszer csak lerohant anya.
- Gyerekek! Éhesek vagytok!- indult a konyha felé.
- Anya nyugi én és Liam csináltunk reggelit mindenkinek.- mentem oda megnyugtatni. Anya egy hatalmasat sóhajtott.
- Ó rendben. Köszönöm.- mondta és leült a székre. Majd lejött apa és megreggeliztek. Én anyával és Danivel beszélgettem utána.
- Lányok nem hiszem, hogy eleget pihentetek.-és megint lenézet a kezünkre. Ekkor vettem észre, hogy Daninek is remeg a keze. Egyszer csak anya felállt.
- Lányok, fiúk figyeljetek ide.- szólalt meg mire mindenki elcsendesedett.- Arra a következtetésre jutottunk, hogy nem pihentek eleget.- és itt ránk nézett.- Így elküldjük a két bandát nyaralásra.
- És hova?- kérdezte Lisa.
- Horvátországba.-húzta mosolyra a száját anya. Erre én és Dani felsikítottunk. Világéletünkben oda akartunk egyszer utazni és most..... Eljutunk oda.
- Mikor indulunk?- kérdezte Niall. Igen ez azért fontos.
- Holnap este 6-kor indul a repülő. És augusztus 8.-án jöttök haza. Minden le van beszélve a menedzserekkel is.- mondta el anya. Én gyorsan felmentem a szobámba és elújságoltam Ellinek a dolgokat. Mikor végeztem gépeztem még egy kicsit. Kopogtak. 
- Gyere be!!!- kiáltottam ki. Majd belépett Niall.- Igen, mit szeretnél?-néztem föl a gépemből.
- Beszélhetnénk?- ült le az ágyamra.
- Aha persze mondjad.-csuktam össze a laptopom.
- Lisának milyen fiúk jönnek be?- kérdezte. Elgondolkoztam.
- Hát...-kezdtem.- Akik nem bunkók, nem nagyképű ja és legyen humora. Ennyit tudok mondani.-fejeztem be.
- És nekem lenne esélyem nála?- kérdezte.
- Szerintem igen.- mondtam.
- Oké köszi.-indult ki de az ajtónál megállt.- Ez maradhatna köztünk.- nézett vissza. Én pedig bólogatni kezdtem. A nap további részébe még be kellett mennünk egy kicsit a stúdióba elintézni pár dolgot. Dani fel is vette így mutatom:
Igen elég sokat hülyéskedtünk. És miközben mi a stúdióba voltunk addig a fiúk fociztak Nickkel, Joeyval és Christiannal. Este még beszélgettem Danivel, hisz mindketten Horvátba vágytunk legjobban és holnap oda indulunk. Kb. ilyen érzésem volt WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. Majd fél tízkor elaludtam és Horváttal álmodtam.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése