zenék

2014. november 5., szerda

6000 oldalmegjelenítés!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na amíg én nem hoztam részt addig sikerült elérni a 6000 oldalmegjelenítést. Nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm!!! Sokat gondolkodtam rajta, hogy mi lenne a legjobb amivel megünnepelhetnénk...
Arra gondoltam, hogy kicsit bepillantást nyerhettek most a blog kezelésébe. Hogy milyen mappáim és dokumentumaim vannak a gépen ami a blogot segíti. (Előre is bocsi a képek minőségéért de a gépet fotóztam és ilyenkor ilyen...)
Na akkor vágjunk is bele!!!
Elsőnek is van egy mappám, hogy blogok (Több blogom van de most csak ezt fogjátok látni.) Ebbe több mappám van és mindegyik mappát a legegyszerűbb és legjellemzőbb szóról neveztem el. Ennek a mappának a Cimorelli nevet adtam. Ebbe a mappában csak képeket lehet találni. 104 kép van benne amiket folyamatosan cserélek. Mivel ha valamit feltöltöttem már a blogba akkor azt ki is törlöm, hogy ne foglalja a helyet. De ezzel együtt mindig történnek a dolgok és töltöm is le a képeket. Ezeket a Cimorelli facebook oldaláról, a lányok twitteréről illetve a szerintem mindenki által jól ismert Google-ről töltöm le. :D Most, hogy le vagyok maradva a történetben eléggé megszaporodtak a képek száma. Hisz töltöm lefele, ugyanakkor nem törlök hisz nem írok bejegyzéseket. Na de ez az én bajom nem is untatlak vele benneteket. :)
Hogy ha megnyitjuk ezt a mappát akkor a következő látvány tárul elénk:
Jelen pillanatban ezek a képek látszódnak. Teljesen vegyesek. Nem is mind velük kapcsolatos, csak kitaláltam valamit velük kapcsolatban. Mint látjátok nem arról leszek híres, hogy minden egyes képet elnevezek. Ahogy letöltöm kiír egy nevet én meg letöltöm azzal a névvel. Talán azt tudnám erre mondani, hogy ,,Ahogy esik úgy puffan."


Mint láthatjátok az előző képen ebben is van 4 kisebb mappa. Ezeket közelebbről is lefotóztam, hogy lássátok. Ezeknek rövid de annál beszédesebb nevet adtam. Az első mappában - fejlécek- az eddig kitett fejlécek találhatóak.
A második mappába - fejléchez kell- azokat a képeket teszem amikből majd, vagy már összeállítom/összeállítottam a fejléceket.
A harmadik mappának a Gifek nevet adtam. Vagyis ebben nem más mint a mozgóképek vannak.
A negyedik, egyben utolsó mappa a png-k nevet viseli. Nem tudom ki tudja vagy ki nem de ezek az ilyen körül vágott képek lennének. A biztonság kedvéért beteszek ide egy példa képet. ;)

Na igen. Akkor most mutatom a Word mappákat. :D
Mint látjátok ebből három van. De ebből csak 2-őt fogok megmutatni. A zenéset nem fogom megmutatni mivel ott ösz visz azok a "kódok" találhatóak amivel a blog alá zenét tudok tenni. Most, hogy ezt elmondtam jöhet a másik kettő. 
Elsőnek is beszélnék egy kicsit a bloghoz linkekről. Ebben az olyan vine és facebook videók vannak amik szerintem eléggé viccesek vagy fontosak. Inkább a vicces felé hajaz... Azért vannak külön kimásolva a linkek, hogy ne vesszenek el. Meg nem tudom letölteni őket. Igen erre egyszer rájöttem, szóval ezzel kell beérnem... 


Aztán itt van a blog naptár. Mint nemegyszer említettem le vagyok maradva a történetben. Így muszáj voltam csinálni egy ilyen dokumentumot, hogy átláthatóan meg tudjam nézni mikor milyen eseményhez igazolódjak, hogy azért a blogban legyen igazság is ne csak kitaláció. 

Na ennyit is szerettem volna. Remélem azért valamennyire érdekesnek találtátok. De szeretném, hogyha a következő mérföldkőnek az ajándékához ti adnátok az ötletet. Szóval ha van ötletetek ide írjátok le kommentbe és én majd választok. 
Addig is SZIASZTOK!
Xoxo: Lola

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése