zenék

2014. április 16., szerda

DÍJ!!!!!!!!! :):):):)

Sziasztok! Újra itt vagyok. Sajnos még most sem résszel de már folyamatban van az írása és hamarosan fent lesz. De azért csak nem hülyeségből írok hanem mert van egy nagy hírem..................................... *dobpergés* DÍJAT KAPOTT A BLOG!!!!!! Ezt az egészet Mrs. Gombóc Artúr -nak köszönhetem. A blogját belinkeltem, de megtalálhatjátok mér az Amiket én is olvasok és ajánlok menüpontban. No hát akkor lássuk is.


Szabályok:
- Tedd ki, hogy kitől van a díj! (pipa)
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek!

 11 dolog magamról:
1. A legfontosabb, hogy I-MÁ-DOM A CSO-KIT!!!!!
2. Holnap utazok Bécsbe :):):)
3. Nem sokára sütiszörnyesre festem a körmöm
4. Kedvenc országaim: Kína, Franciaország, Németország, Japán, Anglia, Írország, India, Hollandia... ja és Magyarország.
5. Hobbijaim: kung fuzok, gitározok, rajzolok és szeretek görkorizni is
6. Igaz könyvmoly vagyok :)
7. Nem szeretem, ha kényesnek hisznek.
8. Barna szemem és barna hajam van.
9. Utálom a focit! (egyéni vélemény)
10. Német nyelvet tanulok
11. Szeretek hülyéskedni, így mindig mosolygok. :D:D:D

Kérdések:
1. Ha egy, bármilyen nyelven beszélhetnél, melyik lenne az?
Kínai vagy Japán
2. Hol élnél a világon legszívesebben? (csak egy!)
Kína
3. Milyen NEM háziállatot tartanál?
Na jó ezt a kérdést nem tudtam jól értelmezni szerintem. Én úgy értelmeztem, hogy milyen vadállatot tartanék. Ha ez a kérdés akkor a válasz: tigris vagy valamilyen vadmacska
( Ha rosszul értelmeztem a kérdést írjatok és akkor átjavítom)
4. Melyik íróval találkoznál a legszívesebben?
Leiner Laura (kedvenc íróm)
5. Kinek a bőrébe bújnál 2 óra erejéig?
Lauren Cimorelli (bár a blogban ezt már, ha úgy vesszük megtettem)
6. Milyen állat lennél egy napig, úgy hogy senki se tudja, hogy te vagy az?
Kutya. Kíváncsi vagyok milyen lehet ha nem izzadsz.
7. Melyik filmben/sorozatban élnél legszívesebben?
Varázslók a Waverly placeről. A filmben pedig Monte Carlo.
8. Ha írhatnál egy könyvet, és ki is adnák, milyen stílusú lenne?
Fantasy egyben ifjúsági.
9. Gyerekeid (egy fiú és egy lány) neve?
Lány: Aida (de még gondolkozok a Gerdán és az Alettán)
Fiú: Bence
10. Hogy néz ki az ideális szobád?
Padlás szoba. A falak halványlilák és teli vannak poszterrel. Az ágyamon ilyen a ágyneműhuzat:
Nagy íróasztal. Sok könyvespolc. Hifi berendezés (I♥Music) Van benne babzsákfotel. És a szőnyeg pedig fekete.
11. És végül ha 10 percig együtt volnánk bezárva egy liftbe, mit mondanál, tennél? 
Megbizonyosodnék arról, hogy tényleg te vagy az. Megmondanám, hogy szuper a blogod. És aztán beszélgetnék veled.

Kérdéseim:
1. Mi a kedvenc színed?
2. Hány emberben bízol meg igazán?
3. Ha egyedül maradnál egy üveg nutellával mit csinálnál?
4. Milyen nyelven tudsz/tanulsz?
5. Mit sportolsz?
6. Olvasol-e más blogod?
7. Jártál már külföldön?
8. Mennyi ideig tudod visszatartani a lélegzeted?
9. Melyik a kedvenc filmed/sorozatod?
10. Ha rajtad múlna melyik sztár lenne az osztálytársad? (kortól függetlenül)
11. Szereted a misztikus dolgokat?

Akiknek tovább küldöm:
(Lehet, hogy nem tudom 11 embernek tovább küldeni, sajnálom nem olvasok annyi aktív blogot.)

És amúgy vissza lehet küldeni annak akitől kaptam? Mert ha lehet akkor ő is. Hisz ő a kedvenc bloggerinám. :D:D:D

Na ennyi lett volna sajnálom, hogy nem tudtam 11 embernek tovább küldeni de ha kapok még díjat akkor nekilátok blogokat nézni. :):):)


5 megjegyzés:

  1. Nem, sajnos nem küldheted vissza. Tudom, hogy sajnálod. :D
    És igen, a vadállatokra gondoltam. :)
    Ès nem volna ilyen ágyneműd. Túl hamar ellopnám. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És hogy érted, hogy megbizonyosodnál, hogy én vagyok az? Tudtommal nem vagyok robot. :D

      Törlés
    2. Ááá nem tudnád ellopni. :):):) Amúgy azért írtam, azt, hogy megbizonyosodnék róla mivel nem mindenki Mrs. Gombóc Artúr az utcán. :):):)

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm!!!♥

    VálaszTörlés