zenék

2014. április 19., szombat

4000 oldalmegjelenítés!!!!!!!!!!!!

Sziasztok! Amíg én eltűntem sikerült összehozni a 4000 oldalmegjelenítést. Én ennek kimondhatatlanul örülök. Mert meg sem érdemlem. Hisz egy jó ideje ne volt új rész. Nem tudom, hogy most mennyire lesz jó az ajándékom de az van, hogy szinte kifogytam az ötletekből. Vagy ami van azt majd a szülinapra tartogatom. Úgy bizony. Mivel pont egy hónap múlva 1 éves lesz a blog. Igazából arra sem tudom, hogy mi legyen. Ha van ötletetek akkor azt várom kommentben. ;););) Na most pár képpel és videóval szeretném megköszönni azt, hogy olvassátok a blogom. :):):)
Lola

Ez saját szerkesztésű
Ezt a neten találtam :)





















A Cimorelli első klipje ha úgy vesszük. De nagyon régi és a VEVO csatornájukon nincs is fent:

A One Direction legújabb klipje: 


És még itt lenne egy gif a fiúkról:





Na hát most csak ennyi. De megígérem, hogy most nem kell egy hónapot várni az új résszel. :):):)

8 megjegyzés:

  1. Juj gratulálok!!!!! Nekem már csak 870 kell addig. :D
    az az régi Cimorelli videró, hát wow. Nagyon durva! :D
    És a szülinap... mondjuk csinálhatnál egy vlgot! :D légysziiiiiiiiiiiiiiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De a vlogot valamivel ki kell tölteni.... De gondolkozok rajta. Csak nem tudom, hoogy fel merjem-e vállalni az arcomat. Na de lehet,hogy az lesz. :)

      Törlés
    2. Merjed, nem lesz semmi! ;)
      És ki lehet akármivel. Kérdések magadról, a blog ötlete, vagy ahogy szteppelsz! :D

      Törlés
    3. Rendben! Te amúgy mit kérdeznél tőlem?

      Törlés
    4. Juhú! :)
      És nem kaphatnák inkább egy e-mail címet? Úgy egyszerűbb. :)

      Törlés
    5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Wuh, már várom az új részt! :)

    VálaszTörlés