zenék

2013. december 31., kedd

B. Ú. É. K.!!!

Sziasztok! Sajnos nem tudtam betartani az ígéretem miszerint még új év előtt lesz rész. Ez mind azért van, mert hosszú résszel készülök amit nem tudtam megírni 5 nap alatt. (26.-án tettem fel az előző részt) De most mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok! (BÚÉK) Remélem mindenki betartja a fogadalmát, már ha valaki fogad. Köszönöm mindenkinek aki ebben az évben olvasta a blogom. Nagyon sokat jelent nekem. Remélem jövő évben is megtartjátok ezt a szokásotokat :D:D:D és olvassátok továbbra is. Na nem is beszélek többet. Mindenkinek Boldog Új évet és figyeljétek mikor teszem fel az új részt. Még téli szünetre terveztem.... :):):)
xoxo: *egykólamániás* Lola

2 megjegyzés:

  1. Te is Coca Cola őrült vagy? Nekem két pólóm is Coca Colas és a tornazsákom is!xD Viszooont! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen imádom a kólát. Itthon egy csomó Coca Colás poharunk van és van egy coca colás macim. De ruhám sajna nincs... :)

      Törlés