zenék

2013. december 20., péntek

20.) Az első koncert

Na hát úgy látszik fent azt akarták, hogy legyen új rész ezért itt vagyok.
(<----Örömtánc) A gépünk megjavult és újult erővel új ötletekkel jöttem. Mondjuk ez a rész olyan nem is tudom..... olyan rövid lett. Remélem nem haragszotok. Ráadásul nagyon le vagyok maradva a történetben ezért belehúzok. De ne lepődjetek meg, hogy a következő egy Halloween-i rész lesz. (Decemberben..... én is jól időzítek tudom xDxDxD) Na addig is jó olvasást!
Xoxo: Lola :)


A tömeg kántálása, sikítozása, a villódzó fények, a dübörgő zene... Ez a koncert. Az elején legszívesebben hazarohanna az ember, majd a végén már haza se menne. Emlékszem az első koncertünkre... Sokkal kisebb volt a rajongótábor. Akkor még nem voltunk annyira híresek.Összehasonlítva a mostanival.... hát sokkal nagyobb a közönségünk. A backstage-ben mindenki hót ideg volt amiatt, hogy még soha nem léptünk fel együtt. Na jó én annyira nem voltam az. Én nyugodtan firkálgattam a rajzfüzetembe és ittam a kólámat. A koncert 7-kor fog kezdődni de még csak fél hét volt. Egy órája elpróbáltunk mindent. A menedzsereink összevissza futkároztak. Lisa, Amy és Kath beénekeltek. Dani, Christine-vel bemelegített a tánchoz. Zayn fogat mosott (???), Niall kajált, Liam és Louis fodrásznál voltak, Harry meg...... nem láttam. Amúgy (ami a legfontosabb ><) ezt rajzoltam:
Ja és így néztem ki (mivel én már teljesen kész voltam):
*****************************
Kezdődik a koncert... Még valahogy soha nem izgultam ennyire. Pedig nem tudom hány koncert van már mögöttem... Ja amúgy időközben Harry is előkerült. Kiderült, hogy az anyukájával beszélt telefonon. Koncert előtt volt egy csoportos ölelés majd beálltunk a színpad mellé. Egyszer csak elindult One Thing mi pedig kirohantunk a színpadra. A fiúk balról mi pedig jobbról mentünk. A bejövetelünket hatalmas sikítás kísérte. Liam és Lisa kezdte. Az egész annyira szuper volt. Táncoltunk, énekeltünk meg minden. Miután vége lett a számnak köszöntünk a rajongóknak.
- Sziasztok!- köszönt Liam.
- Jól érzitek magatokat?- kérdezte Amy. Erre egy hatalmas sikítás.
- Én nem hallottam jól. Te igen Louis?- fordult Lisa Louishoz.
- Én se hallottam jól.- rázta meg a fejét. Erre olyan sikítás tört ki amit még soha nem hallottam. És ahogy láttam még a fiúk is (!!!) meglepődtek.
- Hát akkor énekeljünk mást is.- mondtam. Bent volt egy kanapé és erre feküdtünk le mindannyian. És kezdtük a Live While We're Young. Ezt én és Liam kezdtük. De itt már "színészkedtünk" is. Úgy csináltunk mint akik most kelnek fel. És én meg Liam keltünk fel elsőnek fitten. Hogy a többieket is keltegessük. Közbe persze énekeltünk. Mikor végeztünk Kath szólaltam meg elsőnek.
- Na és akkor most folytassuk egy szintén közös dalolással.- mondta.
- Ki ismeri a What Makes You Beautifult-t?- kérdezte Niall. Erre az egész közönség feltette a kezét.
- Akkor folytassuk azzal.- mondta Harry. Ezt is végig énekeltük, táncoltuk. De egyszerűen olyan szuper volt. Ja és azt nem is említettem, hogy mind a 3 dalnál a háttérben mentek a klipek. Amikor vége lett rögtön elköszöntünk (mi lányok).
- Na hát akkor most nekünk mennünk kell.- mondta Christine. Erre mindenki óóóó-zni kezdett. Integetve távoztunk a színpadról.
- Fiúk, lányok ne aggódjatok! A Cimorelli még visszatér hozzánk.- mondták a fiúk.
- Na de most akkor addig is mi éneklünk.- mondta Louis. Konkrétan annyira jó bulit csináltak, hogy miközben öltöztünk át aközben is táncoltunk és tomboltunk. :D:D:D Miközben a dalok sorrendjét vettük egy csomószor elkalandoztunk. Csodálom, hogy megtudtuk jegyezni mikor mi fog jönni. Aztán a fiúk elköszöntek és mi következtünk. Kirohantunk a színpadra és míly meglepő ismét egy sikítóroham jött a rajongók részéről. Az I Coming Home-al kezdtük. Ami kicsit fura volt a fiúk bulizása után... de mindegy. Aztán szép sorban jöttek a dalok végül a Call Me Maybe-vel zártunk. Aztán egy percre (ha nem több) lekapcsoltuk a világítást. Ez direkt történt. Ez idő alatt én odaültem a zongorához. Amy mellém állt a gitárjával, Lisa beült a dobok mögé, a többiek pedig beálltak a helyükre. A fények felgyúltak de nem mind, így ilyen hangulatfény uralkodott. Mi pedig elkezdtük.
- Szeretlek, imádlak, csakis téged akarlak...- kezdte énekelni Christine.
- ÓÓÓÓ nem!- mondta Niall. Ezen a közönség jót nevetett. Majd beindult a dal. A rap résznél annyira gyorsan pörgött a nyelvem, hogy azt hittem hülyeségeket beszélek, de a végén azt mondták, hogy jót mondtam. Amikor vége lett nagyobbat sikított és tapsolt a közönség mint eddig a koncerten bármikor (már ha ez lehetséges). Meghajoltunk majd kivonultunk. Utána volt a fotózkodás és autogramm osztás......... Igen sikeresen este 10-re estünkbe a hotelba. Gyors lefürödtem pizsibe öltöztem és elaludtam.
****************
*Másnap:*

Reggel feltettük a videónkat:

Majd egy egész délelőttös pihizés után délután 3-kor egy koncertünk volt (csak nekünk) a The Americana-ba. Sok dal elénekeltünk. De kettőt kiemelnék. A Best Song Evert (amit kérésre énekeltünk) és a Made In America-t.

Miután haza értünk a koncertről elmentünk vásárolni. SZUPER VOLT!!!!! Vettem két fullcapet, egy farmert és CSOKIT. Az nagyon fontos. Mikor már mind alváshoz készülődtünk Lisa hülyéskedett: 
No comment. Vagy negyed óráig röhögtem ezen. Persze nem egyhuzamban hanem: röhögés, pár perc szünet ismét eszembe jut, röhögés.....



4 megjegyzés:

  1. Huh, nagyon jó rész lett, várom a következőt! ;)

    VálaszTörlés
  2. Ahh, már nagyon vártam az új részt! Sajna elég rövid lett. Képzeld! Van Cimorellis poszterem! Wáááááá!!! Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy rövid lett de sietek a kövivel ami ígérem hosszabb lesz... És tök jó a poszter. :D:D:D Melyik újságból van? Nekem is van amúgy 1 poszterem de az egy Horvátországi német magazinból van. :):):)

      Törlés