zenék

2014. január 22., szerda

22.) Jingle Ball, Karácsony és Louis szülinapja!!!!!!!!! :D:D:D

Sziasztok! Újra itt egy új résszel. Kommentekhez az lenne a hozzá fűzni valóm, hogy igen tényleg kiszámítható a történet, de nem sokára lesz benne egy kis fordulat. Amúgy van egy örömteli hírem. Készítettem egy másik fejlécet a blognak. Ami bevallom sokkal profibb. Szóval úgy gondoltam, hogy ha elérjük a 3000 oldal megjelenítést azzal (is) ajándékoználak meg benneteket, hogy lesz egy átváltozás a blog kinézetén. Ezt az egészet az én drága bátyámnak köszönjétek. Mivel ő ismerte a programot (profi grafikai program megjegyzem) és letöltötte nekem. :D:D:D:D 
xoxo: Lola

U.i.: Beismerem nem ez lett a világ leghosszabb része. De ez csak két dologról szól. A Jingle Ballról és a Karácsonyról. De ígérem a következő hosszabb lesz.

* Másnap:*

Reggel későn keltem. Felöltözés után lebattyogtam a konyhába ahol már mindenki ott volt.
- Jó reggelt Lauren!- köszönt anyu.- Éhes vagy?
- Nem. Most nem vagyok éhes.- válaszoltam, majd leültem a lépcsőre és telefonon facebookoztam. Fent volt Angela és Alex is így csináltunk egy hármas beszélgetést.
- Anyu....- néztem föl a telefonomból.
- Igen?- kérdezte elmehetek majd görkorizni Alexel és Angelával?- kérdeztem.
- Persze. De mikor?- kérdezett vissza.
- Karácsony után valamikor.- mondtam. Ekkor leült mellém Dani.
- Jössz te is?- kérdeztem.
- Hova?- kérdeztem.
- Görkorizni.- válaszoltam.
- Aha, ha nem gond, hogy megyek.- válaszolta.
- Dehogy gond! Alexék, meg én is szeretném, hogy gyere. Ezért is kérdeztem meg.- mondtam. A nap további részében tartottuk a nagy karácsonyi bevásárlást. Mindenki megvette az ajándékokat. És közösen megvettük a fenyőt. Ezt Dani fel is vette:
Majd ötre jött a managerünk. És elindultunk a Jingle Ball-ra. A fiúk is jöttek velünk. Mert ők onnan mennek is haza Londonba. A turnénak nincs vége de szeretnénk, hogy a családjaikkal töltenék a karácsonyt. Mivel az azért milyen lenne már, hogy mi ott tök családi körben vagyunk ők pedig nem. Majd január végén folytatódik a turné. A backstage felé tartva találkoztunk minden fellépővel. Mikor beléptünk lepakoltunk és megkaptuk a műsorfüzetet. Mi leszünk az utolsó előttiek. Ellőttünk az Emblem3, utánunk pedig a Fal Out Boy lesz. Este 7-kor kezdődött a koncert. Szépen lassan mindenki fellépett. Mi addig a backstage-be tomboltunk. Ja amúgy mutatom, hogy néztünk ki:
Amikor vége lett az Emblem3 utolsó dalának, már ott voltunk a színpad oldalánál. Majd mikor a banda levonult indultunk mi. A Renegade-val kezdtük:
Majd énekeltük a többit. Ezek közül még 2-ről teszek videót mivel ezt tudta apu (jött velünk) felvenni.
Mint látszik a The Way We Live-nál eléggé sokat és gyorsan táncolunk. A végén egy fáradt, de őszinte mosollyal vonultunk le a színpadról ahol már vártak minket.
- Nagyon szuperek voltatok!- mondta Niall.
- Ja, minden elismerésem.- mondta Zayn. Beszélgettünk még egy jó ideig. Majd a koncert végén kimentünk a kocsijukhoz. És elkezdtünk búcsúzkodni. Mindenki megölelt mindenkit.
- Hát akkor sziasztok!- köszönt el Lisa.
- Sziasztok!- mondta Louis.
- De ne gondoljátok, hogy megszabadultatok tőlünk.- szól a hátsó ülésről Niall. Majd elhajtottak. Mi is hazamentünk. Otthon vacsoráztunk, majd mindenki ment lefeküdni..................

* December 24.:*

KARÁCSONY!!!!!! Ezzel a gondolattal ébredtem. Imádom ezt az ünnepet. Ha rajtam múlna egész évben csak karácsony lenne.... Hamar kikeltem az ágyból és miután beágyaztam indultam öltözködni.
Ezt vettem fel. Boldogan mentem le a nappaliba. Leérve éreztem azt a jellegzetes karácsonyi sütés illatát. Az illatot követve léptem be a konyhába ahol már anya nagyban sütötte a mézeseket. Joey és Nick szaggattak különféle formákat, Dani pedig megkente a sütiket tojássárgával, hogy jobban csillogjanak. Az ablakból láttam, hogy apa, Alex és Mike a fát faragják a tartóba.
- Segíthetek valamit? -léptem anya mellé.
- Ááá szia Lauren! Igen, létszíves segítsél Lisának lehozni a karácsonyfa díszeket.- adta ki az utasítást. Én egy bólintással felindultam a padlásra, ahol már Lisa keresgélte a díszek dobozát.
- Szia!- köszöntem.
- Szia Lauren!- köszönt Lisa.- Nem tudod hol vannak a karácsonyi dobozok?
- De! Itt van!- mentem el mellette és felkaptam az egyiket a kettő közül. A másikat Lisa vette fel.
- Köszi!- mosolygott, majd mind ketten leindultunk a lépcsőn. Épp, hogy letettem a dobozt, jött az újabb feladat.
- Szia Lauren! Eljönnél velem a boltba csomagolópapírért?- kérdezte Christina.
- Hát persze.- nyúltam a kabátomért. Most nem volt olyan hideg kint. Ezért is mertem kimenni rövid nadrágban. Christinával kimentünk a kocsihoz. Ő ült a volán mögé én meg az anyós ülésre. Mind ketten bekötöttük magunkat és indultunk is. A boltba két felé indultunk. És abban állapottunk meg, hogy én veszek csomagolópapírt, ő pedig vesz szalagot és celluxot. A bolt polcait böngészve elöntött az az igazi karácsonyi-filing. Egy idő után megtaláltam a csomagolópapírokat. 3-mat is választottam aszerint, hogy melyiket tartom karácsonyosabbnak. Így történt az, hogy egy télapós-rénszarvasos, egy angyalkás és egy gömbdíszes papírt vettem. A pénztár előtt találkoztunk Christinával. Amíg ő fizetett én pakoltam a szatyorba amit mi vittünk. Ezután kimentünk a boltból a cuccokat betettük a hátsóülésre és hazaindultunk. Otthon már Amy, Katherine és Lisa díszítették a házat. Mikor bementünk  fa még nem volt bent. Lepakoltuk a vásároltakat, majd én az egyik csomagolópapírt ellopva felmentem a szobámba. Igen kezdtem csomagolni. A lányoknak egy-egy aranyos pulóvert vettem. Amikor ezeket vásároltam vettem magamnak is.Mutatom őket:
Szerintem nagyon jók. Anyunak és apunak egy-egy illatgyertyát vettem.
Mikenak és Alexnek egy pólót vettem. Mike-é a gitáros Alex-é a másik:
Joey-nak egy pingpong ütőt vettem, mivel jár pingpongra csak még nincs saját ütője. Alexét használja. Nick-nek  minecraftos baseball sapkát vettem (mostanában amikor csak látom azt játsza). Christiannak meg egy focilabdát vettem mivel nagyon ügyes a fociedzéseken.
Miután ezeket mind becsomagoltam, elrejtettem a szekrényembe. Majd lementem (a csomagolópapírt elfogyasztottam). Lent egy ideig lődörögtem a nappaliban, majd anya szólt, hogy ebéd. Az ebédet mi csináltunk magunknak mert anya el volt foglalva a sütikkel. Ebéd után segítettem neki sütni.................

*Este:*

A nagy sütés után elmentem fürödni. Miután ez megtörtént behullámosítottam a hajamat, majd felöltöztem az ünneplő ruhámba. Ezután már csak egy kis smink kellett és kész is voltam.
Miután teljesen kész voltam, leültem egy kicsit gépezni. Videó chateltem Alex-szel és Angelával. Már ők is fel voltak ünnepibe öltözve. Egy idő után el kellett köszönniük így én is mentem. Magam elé bambultam pár percig. Ebbe a telefonom rezgése zavart meg. Két, sőt három képet is kaptam. Egyet a srácoktól, egyet Perrie-től és egyet Eleonortól. Képek:













Az üzenet mindegyiknél ugyanaz: Boldog Karácsonyt! Mindenkinek visszaírtam, hogy köszönöm, aztán lementem a nappaliba. Mindenki ott ült a kanapé előtt és nézte a Reszkessetek Betörőket!. Vagyis majdnem mindenki. Mivel még anyu és apu fürödni volt.
- Lányok készíteni kéne egy fotót a rajongóitoknak.- nézett föl Mike.
- Igazad van.- mondta Lisa.
- Lefotóznál minket?- kérdezte Dani.
- Hamár ilyen szépen kéred....- állt fel a kanapéról Mike. Amint elkészült a fotó már landolt is a facebookon.
A fotón mindegyikünknek piros a szeme. De mivel a lámpa nem nyújtott elég fényt ezért nem sikerült jobb képet készíteni.... Meg amúgy is már jöttek anyuék. Mind felmentünk és a fa alá tettük az ajándékokat. Majd elmentünk vacsorázni. A karácsonyi vacsora nagyon hangulatos nálunk. Beszélgetünk de akkor is érzékelhető a várakozás. A szokásos ünnepi étel volt: krumplipüré és rántott hús, meg egy kis saláta. Nick fejezte be leghamarabb. Aztán szép sorban mindenki megette a saját vacsoráját. Mikor ez megtörtént mind felálltunk és a nappaliban álló karácsonyfa felé vettük az irányt. Mindenki odaadta mindenkinek az ajándékot. Aztán elkezdtük kibontogatni az ajándékokat.Én ezeket kaptam:
Az ajándékbontás után mindenki kiörülte magát, aztán az egyetlen kibontatlan ajándék felé néztünk. Az volt ráírva, hogy Cimorelli család. Anya bontotta ki. Egy levél volt benne.
- Kedves Lynne és Mike!- kezdte felolvasni a levelet anya.- Boldog Karácsonyt és Kellemes Ünnepeket kívánunk nektek és a gyerekeknek is. Mivel ritkán találkozunk nem volt annyira jó ajándékötletünk. Így úgy döntöttünk megajándékozunk titeket egy kis téli "nyaralással" az Alpokban. Mivel tudjuk, hogy szerettek síelni ezért egy síparadicsomba szólnak a jegyek. A telelést január 12.-től lehet felhasználni február 10.-ig. Ez egy tíz napos kirándulás. Reméljük tetszik nektek az ajándékunk. Sok szeretettel: Sam néni és Will bácsi. Anya befejezte a felolvasást, amit mi tátott szájjal hallgattunk végig. (Amúgy Sam néni anya nővére, Will bácsi pedig a férje.)
- Vagyis.... Ez azt jelenti, hogy utazni megyünk?- ocsúdott fel Katherine.
- Hát úgy látszik...- mondta anya.
- Ez tök szuper!- mondta Nick.
- De várjunk én nem tudok síelni.- mondta Christian.
- Nem muszáj síelni.- mondta apa.
- És snowboardozni lehet?- kérdezte Joey.- Az sokkal menőbb.
- Gondolom lehet.- mondta anya.- De majd holnap felhívjuk Sam-et és megbeszéljük.
Ezt szerintem apának mondta, mert amikor nekünk beszél róla, mindig Sam néninek említi... Nagyban beszélgettünk Danivel amikor megszólalt Christina telefonja. Mindenki elcsendesedett és felé néztünk.
- Háló!- vette fel.- Ááá szia Louis!- köszönt.
- Igen....Megérkezett a csomag?.....Hát ez nagyszerű.......Örülsz neki?......Nagyon szívesen......Várj egy kicsit.-tette a vállához a telefont.- Amint elszámolok háromig mondjátok azt, hogy: Boldog Szülinapot Louis! De hangosan.- mondta. Majd a telefont odatette maga elé "arccal" felfelé.
- Christina itt vagy még?- kérdezte Louis. Ekkor Christina mutatta az ujján, hogy 1...2...3....
- BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT LOUIS!- üvöltöttük egyszerre, úgy, hogy a ház is beleremegett. Mivel Louis ki lett hangosítva ezért hallottuk, ahogy megköszöni. Majd elköszönt és le is tette. Amúgy Louis-nak egy fotóalbumot adtunk amit mi készítettünk. Közös fotókat tettünk bele, meg minden ilyesmit. Már éjfél fele járt így mindenki elment aludni. Én is átöltöztem a pizsimbe, lemostam a sminket majd aludtam is az ágyamban................

*Másnap (december 25.):*

Kábé kilenckor keltem. Szépen felöltöztem, majd lementem reggelizni. Reggeli után leültem tv-zni. Még csak anya és apa voltak fent.
- Lauren létszíves felébresztenéd a tesóidat?- kérdezte apa. Bólintottam, majd felmentem az emeletre. Mindenkit egyenként felébresztettem. Fura volt, hogy most nem kell felébreszteni Louisékat, de hát ez van... Az ébresztgetés után lent gyülekeztünk.Indultunk a rokonokhoz.....
**************************
Mindenhol voltunk már. Most már csak papáéknál vagyunk. Ahol sikerült magam leöntenem levessel így átöltöztem. Még szerencse, hogy sokszor alszunk náluk így volt pá ottmaradt cuccom.
A papámmal. Miután átöltöztem....







Amúgy minden helyen ahol ma voltunk teli ettük magunkat süteménnyel. Mindenhol más milyet ettünk. Mamáéknál elkezdtünk Monopolyzni. Nagyon jó volt. A végén (mint mindig) anya nyert. Mindig ez van... :):):) Amúgy az ajándékok közül amit kaptam 2-őt emelnék ki:
Egy hippy pizsama.... Mamáéktól kaptam








Az apai oldalról származó mamámtól megkaptam Demi Lovato könyvét.









Amúgy még kaptam de azokat egy fotón teszem fel:
Ja és még azt is meg kell említenem, hogy Dani megkapta mamáéktól a One Direction parfümét.
*Az ajándékátadás pillanata:*

Már mindenkinek kiosztották az ajándékot. Utoljára Dani kapta meg. Kibontotta majd megölelte mamát és papát. Láttam, hogy nagyon tetszik neki.
- Mivel sokat szerepeltek együtt a tévében ezekkel a fiúkkal.- mondta papa.
- Meg amúgy is olyan helyes gyerekek.- mosolygott mama.
-Te Mike! Vigyázzál nehogy elvigyék a lányokat!- mondta apának papa.
- Jaj papa!- mondta Lisa. 
- Ne jajjogj Lisa! Annak idején a húgomat is elcsábították az ilyen bájgúnárok. És most az egyik ilyen bájgúnár a férje.- mondta.

*Vissza a jelenbe:*
Már itthon vagyunk és mindenki alszik. Csak én gépezek még fél 11-kor. De lassan én is le fogok feküdni................

*December 26. :*

Karácsony utolsó napja. Igazából semmi nem történt a mai nap. Mindenki el volt. Sütit zabáltunk, tévéztünk és pedig olvastam a könyvemet. Este web kameráztunk Alex-szel és Angélával. Megbeszéltük, hogy elmegyünk majd görkorizni és röpizni is. Mondták, hogy szóljak Daninek is. Reggel első dolgom lesz...........


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett! :) Megkérdezhetem, hogy mi az a Jingle Ball? Csak mert én még nem hallottam róla.... :) tetszett, hogy ilyen sok képet raktál fel! :) Juj, izgulok, hogy milyen lesz az új kinézet! :) Várom a következő részt! :) Pusszy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Jingle Ball egy karácsonyi koncert aminek ezt a nevet adták (érted Jingle Bell ---> Jingle Ball). Amúgy nem csoda, hogy nem hallottál róla mivel ezt Amerikában rendezték. Én is csak a Cimorelli hivatalos facebook oldalán értesültem róla.

      Törlés